NavAudio

Theo

Geweldig !

Had een probleem tijdens vakantie met de navigatie. Bedankt voor de gweldige ondersteuning aan de telefoon
100 punten voor jullie

Gerard

Navigatie besteld van een ultinon n7, ziet er super uit!

Goed advies

N

Goede uitleg , telefonisch even geduld zal met vakantie gemaakt te hebben.

Product ziet er gelikt uit , werkt snel en accuraat.

Marcus

Zeer tevreden , product afgehaald in Hardenberg.

Een radio gekocht alleen de eerst had een defect en was beschadigd. Nieuwe opgestuurd gekregen helaas was de 2 ook niet goed. Er werd gelijk netjes nieuwe verstuurd deze is goed. De service was goed... Een radio gekocht alleen de eerst had een defect en was beschadigd. Nieuwe opgestuurd gekregen helaas was de 2 ook niet goed. Er werd gelijk netjes nieuwe verstuurd deze is goed. De service was goed en de klacht snel op gelost door de radio om te wissel. Voor nieuwe

Goede gerantie voorwaarden radio kapot snel omgeruild

Randy

Navi besteld vervolgens iets langer moeten wachten door mij fout maar kreeg snel bericht of ik dab+ erbij wou vervolgens is het ingebouwd heeft het 2 weken gedaan en doet niks meer probeer je te... Navi besteld vervolgens iets langer moeten wachten door mij fout maar kreeg snel bericht of ik dab+ erbij wou vervolgens is het ingebouwd heeft het 2 weken gedaan en doet niks meer probeer je te bellen sta meer dan uur en kwartier in de wacht ..

Mooie producten en beleefd

Robert de Vlugt

Probeer voor de eerste keer met het bedrijf in contact te komen, maar staat al minimaal 20 minuten in de wacht.

Professionele uitstraling

Dw

Jammer dit. Verkeerde type geleverd gekregen. Matige je moet er zelf achteraan om antwoorden te krijgen en wacht nu bijna twee weken op geld terug.

Jessica Kregting

Door meerdere verhalen voorbarig geweest en een negatieve snelle review geplaatst.
Niet de juiste radio ontvangen contact opgenomen met het bedrijf deze terug gestuurd en mij netjes verzekerd dat mijn geld geretourneerd wordt hier ga ik dus ook gewoon vanuit. Tip neem gewoon contact op met het bedrijf en leg het probleem uit vanuit daar zullen ze vast een passend aanbod realiseren.

Probeer te reageren op reviews van andere op bv Facebook enz daardoor gaan mensen zoals ik conclusies trekken.

Na goed advies in de winkel een mooie radio gekocht

Service