NavAudio

H.H Bakker

Xenon set besteld keurig binnen gekregen de volgende dag prima set had nog een vraag niels reageerde dezelfde dag staat erg mooi in de golf 4 grote bak licht nu

korrekt en snel

Menno

Goeie ervaring, radio gekocht voor in mn Corsa. Werkt prima en vriendelijk geholpem

Goed geholpen in Hardenberg, goeie service aan de telefoon

Arjan v

Navigatie in de aanbieding werkt feilloos
Uitgebreid en installeren was eenvoudig.

Mvgr

Leuke producten voor een zeer scherpe prijs

Kees

Bedankt , product voldoet zeker !

Volgende dag in huis

Bentley

Achteruit rijsensoren gestuurd via Wi-Fi, werken gebrekkig, na eerste keer achteruit schakelen werkt de Wi-Fi, maar bij manoeuvreren achteruit,/vooruit/achteruit gaat Wi-Fi niet meer aan....

Zeker niet!

John N

Bestelling gedaan was niet op voorraad terwijl dit wel op de website vermeld stond. Ik heb mijn bestelling geanulleerd vervolgends velen malen moeten bellen en mailen en na anderhalve maand...

Ze kunnen goed valse beloftes maken.

Fauaz

Nog nooit zo slecht behandeld heb een maand op me geld gewacht. Website klopt ook niet ze hebben niet de spullen die ze verkopen.
En als je geld terug wil moet je er letterlijk om bedelen

Geen enkele sterk punt bedrijf kan beter sluiten

v Dijk

Goed bedrijf snelle levering en goed service

gr Ed uit Kampen

goede service

Ed van Dijk

Goedenmiddag,

Heb in 2013 een navigatie gekocht met kenteken achteruit rij camera bij Navaudio laten inbouwen door hun
perfect gedaan.
Echter nu camera stuk dus een nieuwe...

Snel en netjes behandeld

Coen

Schandalig slecht. Kwaliteit van de spullen is zeer slecht. Reactie op klachten komt er niet. Zeer slechte service en ik ben ook bezig met verdere stappen.

Eigenlijk eerlijk gezegd geen