NavAudio

Prive

Zeer goed geholpen

kaartje van navigatie werkte duitsland niet van hebben ze een nieuwe opgestuurd heb ik niet gekregen met de post. Na een week contact hebben ze alsnog een ander kaartje opgestuurd .heb ik in middels... kaartje van navigatie werkte duitsland niet van hebben ze een nieuwe opgestuurd heb ik niet gekregen met de post. Na een week contact hebben ze alsnog een ander kaartje opgestuurd .heb ik in middels gekregen .werkt perfect. Hiervoor dank.

Kroneman

Goede ervaring netjes geholpen behulpzaam .
Snap al de negatieve ervaringen niet voor mij een top bedrijf.

Komen afspraken na en zijn snel met afhandelen van een klacht.

Daelman

Top bedrijf goede service net radio om gewisseld voor een nieuwe heel vriendelijk

Goeie service

Dirk

Dubieuze informatie op de website, zouden zg. eigen inbouw stations hebben, maar niet is minder waar, want je wordt naar een extern inbouwstation verwezen welke behalve inbouw geen verdere service... Dubieuze informatie op de website, zouden zg. eigen inbouw stations hebben, maar niet is minder waar, want je wordt naar een extern inbouwstation verwezen welke behalve inbouw geen verdere service of informatie kan leveren.
Slechte levering van Ultinon N7, radio ontvangst FM + DAB+ valt, ondanks inbouw door een specialist regelmatig weg.
Verouderde meegeleverde navigatie software, en geen gebruiksaanwijzing.

nee

Edwin

Eerst een bezoek gedaan aan het bedrijf . Na een paar maanden de 112A besteld.
Snel bezorgd. Radio doet het goed, alleen nog fine tuning.

Dinie

Alles goed, snelle levering
Radio met Europa navigatie werkt mooi
bedankt

Hans Stokman

Wat een topbedrijf en wat een goede service! De tuner van mijn systeem was defect en binnen een week was het opgelost! Nogmaals bedankt voor de uitstekende service!

Mijn zoon had audiosysteem besteld met tv ontvanger . Ontvanger teruggestuurd maar tot op heden geen geld teruggestort en dit is al bijna 2 maanden. Gaan maar weer eens bellen ....

Danilo

Teleurstellend, mijn NavAudio systeem geeft zwart beeld. Na contact gehad te hebben, weinig informatie gekregen en een SD-kaartje moeten kopen van €66,00, die niet werkt. En geld terug is geen optie.

Anthony

Mijn navigatiesysteem was na 1,5 jr kapot gegaan. NAV heeft deze retour genomen en een splinternieuwe naar me gestuurd!! Dát noem ik nog eens service!!!! Geweldig gedaan hoor NAV!!

Anthony