NavAudio

ismail mohamed

Ik heb een vraag. dat over klapscherm radio ? dus heb ik een auto chevrolet kalos. en wil graag vervangen radio klapscherm kan ik dat doen of wel nee

ik vind dat dit bedrijf goed is

Hoogvliet

Slecht, niet bereikbaar en betalen je geld niet terug. Koop hier nooit iets!!!!!!

Helemaal niks. Waardeloze zaak

Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik ben al 1.5 jaar bezig met dit bedrijf om mijn navigatiesysteem ( Peugeot 407) wat ik hier heb gekocht in orde te krijgen.
Ruim 600 euro betaald en...
Ruim 600 euro betaald en nog steeds werkt het niet. Zie het somber in dat het ooit nog goed gaat komen.
Ik wacht nog heel even af en dan ga ik naar de consumentenbond .

J

Probleem gelukkig opgelost! helaas niet zo'n goede ervaring gehad met de afhandeling van een probleem, vanwege een slechte communicatie, en winkelmedewerker die me telefonisch nogal een slecht beeld... Probleem gelukkig opgelost! helaas niet zo'n goede ervaring gehad met de afhandeling van een probleem, vanwege een slechte communicatie, en winkelmedewerker die me telefonisch nogal een slecht beeld van NAVaudio heeft bezorgd.
Product wat ik besteld had was niet goed en retour gestuurd, verder niks gehoord en ik kreeg ze niet te pakken, hierdoor was ik bang dat ik me geld niet zou terug krijgen en was het nog al uit de hand gelopen.

maar, uiteindelijk vandaag gebeld door de eigenaar, die me vriendelijk te woord stond en excuses aanbood voor de communicatie, hij wist niks van dit probleem af, maar hij heeft er wel voor gezorgd dat het nu netjes opgelost is! en door een simpel telefoongesprek of een mailtje kan het beeld over NAV audio al gauw positief veranderen.
Ik hoop dat hun technische communicatie problemen snel opgelost zijn, en dan is het een prima bedrijf!

vriendelijke eigennaar

Henk van de Schoot

September 2016 een autoradio met full europa navigatie incl. HD scherm voor een Kia Sorento besteld, helaas bleek deze na een week niet leverbaar. Dan maar een duurdere besteld en op 08-09-2016... September 2016 een autoradio met full europa navigatie incl. HD scherm voor een Kia Sorento besteld, helaas bleek deze na een week niet leverbaar. Dan maar een duurdere besteld en op 08-09-2016 laten inbouwen. Binnen een jaar was het apparaat stuk. Gemeld en na twee maanden had ik eindelijk weer een nieuwe en nu gelijk met achterruitcamera laten inbouwen. Nu 1.5 jaar later radio weer stuk, houd tot ergernis ingestelde zenders niet meer vast. NavAudio Hardenberg gemaild nu moet ik alles in en met originele kabels en verpakking retour sturen. Helaas dat is allemaal in dependance Best achtergebleven en ga ik met twee linkerhanden ook niet doen. En weer de kans twee maanden zonder navigatie en radio te zitten. Ik heb niet voor niets betaald voor het laten inbouwen. Heel jammer eens en nooit meer iets van NavAudio. Gr. Henk

Helaas bestaat dependance in Best niet meer. Personeel daar was vriendelijk, heel kundig en meedenkend zelf na sluitingstijd. Niets was teveel.

figueiredo

Goede morgen uit Portugal.
mijn vw scirocco heeft de originele 5-inch radio, met gps, bluetooth en achteruitrijcamera .... vraag me af of deze radio referentie V91 is, kan je in mijn scirocco solliciteren, of deze alle functies van het origineel heeft ?!
Zo ja, wat zijn de verzendkosten?
de radio heeft Portugese taal
groeten
Figueiredo

Goede morgen uit Portugal.
Zo ja, wat zijn de verzendkosten?
de radio heeft Portugese taal
groeten
Figueiredo

J t jong

DvD hoofdsteunen gekocht, heel mooi set. binnen 1 dag geleverd.
DvD hoofdsteunen gekocht, heel mooi set. binnen 1 dag geleverd.
Bij levering waren er een aantal zaken niet in orde, verkeerde hoofdsteun, verkeerd kabeltje, maar na telefonisch contact (wat wel lang duurt eer dat je contact hebt), is alles toch goed geregeld.
Dus ondanks dat het geleverde in eerste instantie niet klopte, is het toch goed opgelost, en daar gaat het om! foutje maken kan bij iedereen gebeuren

Oplossing en toch ook de services