NavAudio

Robert de Vlugt

Probeer voor de eerste keer met het bedrijf in contact te komen, maar staat al minimaal 20 minuten in de wacht.

Professionele uitstraling

Dw

Jammer dit. Verkeerde type geleverd gekregen. Matige je moet er zelf achteraan om antwoorden te krijgen en wacht nu bijna twee weken op geld terug.

Jessica Kregting

Door meerdere verhalen voorbarig geweest en een negatieve snelle review geplaatst.
Niet de juiste radio ontvangen contact opgenomen met het bedrijf deze terug gestuurd en mij netjes verzekerd dat mijn geld geretourneerd wordt hier ga ik dus ook gewoon vanuit. Tip neem gewoon contact op met het bedrijf en leg het probleem uit vanuit daar zullen ze vast een passend aanbod realiseren.

Probeer te reageren op reviews van andere op bv Facebook enz daardoor gaan mensen zoals ik conclusies trekken.

Na goed advies in de winkel een mooie radio gekocht

Service

Bertus

Top geholpen en goeie aftersales.
Radio werkt super en navigatie werkt goed, zonder problemen

Goeie aftersales, goed product

Goed, zoals het hoort

Dvd hoofsteunen besteld, middels telefonisch hulp mijn oude hoofdsteunen verwijderd.

Bedankt !

Bert

Fijn product , Snel geleverd.

Levering

Opgelicht

OPLICHTERS zijn het helaas te laat achter gekomen. Je krijgt niet wat je besteld en als je probeert verhaal te halen wordt je geblokkeerd! Je bent gewoon je geld kwijt.

NEE

Volgens de site waren de artikelen binnen 24 uur leverbaar. Dit bleek echter niet waar. Volgens de algemene voorwaarden heb ik in zo'n situatie het recht om de bestelling te annuleren en wordt de... Volgens de site waren de artikelen binnen 24 uur leverbaar. Dit bleek echter niet waar. Volgens de algemene voorwaarden heb ik in zo'n situatie het recht om de bestelling te annuleren en wordt de betaling dan binnen 5 werkdagen teruggestort. Ik wacht inmiddels al 3 weken op mijn geld. Beloofde levertijd wordt niet nagekomen, en beloofde terugbetaling laat ook lang op zich wachten, ondanks meerdere malen contact. Eens, maar nooit weer.