NavAudio

Ronald Bon

Zeer slecht.
Belooft nieuwe n.a.v. software op te sturen tot 3 maal toe maar er gebeurd niets.
Problemen met telefoonboek worden ook niet opgelost.
stuur het apparaat maar op is het...
Zeer slecht.
Problemen met telefoonboek worden ook niet opgelost.
stuur het apparaat maar op is het antwoord.
Hoe zit het met inbouwen/uitbouwen en weer inbouwen. (kosten?)
Geen vervangend apparaat, wel volgens web-site.

zijn er niet.

Abdel Bakkali

Prettige ervaring! Ook wanneer je een door eigen toedoen een kapotte onderdeel wilt bestellen wordt deze zonder erom gevraagd te hebben gratis toegezonden!

Ook heb ik zelf verzoek...

Ook heb ik zelf verzoek ingediend om om een review te kunnen plaatsen (waar andere bedrijven dit soort verzoeken zelf naar je toe-mailen wanneer ze alleen iemand goed hebben geholpen)

Servicegericht, klant staat voorop, snelle reactie per mail.

particulier

Goede snelle levering , s middags besteld volgende dag in huis

goed passende radio/navi voor mijn Kia Sorento .. Gerrit

Van mossel

Van mossel groep

Heren dank van het adequaat mee denken , super !

Arie

Snel en fijn product , bediening is vloeiloos en reageert snel .
inbouw navigatie systeem voor volkswagen

afhalen mogelijk

Autoservice van de Zande

Wij zijn de laatste jaren niet erg positief over de geleverde goederen.
Wij zijn de laatste jaren niet erg positief over de geleverde goederen.
deze zijn niet goed of defect, we worden niet terug gebeld. wanneer dit zich niet hersteld dat zullen we een andere optie als autobedrijf nemen, we waren eerder wel positief.

op dit moment geen sterke punten te ontdekken.

Theo m

Goede uitleg aan de telefoon

Dino

Netjes afgehaald en geholpen

Showroom

Marcel

Helaas na 6 jaar ga ik toch afscheid nemen.Als iets op voorraad is dan is er niets aan de hand anders loop je kans dat je het verkeerde model krijgt en dan wil je meestal geld terug en dan begint... Helaas na 6 jaar ga ik toch afscheid nemen.Als iets op voorraad is dan is er niets aan de hand anders loop je kans dat je het verkeerde model krijgt en dan wil je meestal geld terug en dan begint het.Lampen besteld verkeerde kleur gekregen zelfde dag geretourneerd na 10 maal mail en vier maal bellen geld na 6 weken op de rekening..... Wel 15 euro verzend kosten kwijt voor hun fout helaas wel moet ik zeggen kreeg iedere keer wel antwoord op mail en door de telefoon ook netjes antwoord daar geef ik dus de ster voor het gewone personeel niet het management want dat is K.T... Dus tip eerst review lezen en niet erna...

zie text

roovers

Toen ik de radio thuisgestuurd kreeg ontbrak er nogal wat.Kreeg melding vandat ze het ontbrekende kabeltje alsnog opgestuurd hadden.Na een tijd wachten nog niets en weer geemaild en toen werd het... Toen ik de radio thuisgestuurd kreeg ontbrak er nogal wat.Kreeg melding vandat ze het ontbrekende kabeltje alsnog opgestuurd hadden.Na een tijd wachten nog niets en weer geemaild en toen werd het pas verstuurd.Waren we wel ettelijke weken verder.Ik heb er flink mee afgezien.En dan de dvb-t ontvanger die niet werkte daar ik alles geprobeerd heb .Ik heb hem geretourneerd,moest aangetend wat ook weer kosten zijn en dan moet je herhaaldelijke keren mailen waar je geld blijft.Dan krijg je eindelijk bericht en dan blijkt dat je minder terugkrijgt.