NavAudio

Hans Stokman

Wat een topbedrijf en wat een goede service! De tuner van mijn systeem was defect en binnen een week was het opgelost! Nogmaals bedankt voor de uitstekende service!

Mijn zoon had audiosysteem besteld met tv ontvanger . Ontvanger teruggestuurd maar tot op heden geen geld teruggestort en dit is al bijna 2 maanden. Gaan maar weer eens bellen ....

Danilo

Teleurstellend, mijn NavAudio systeem geeft zwart beeld. Na contact gehad te hebben, weinig informatie gekregen en een SD-kaartje moeten kopen van €66,00, die niet werkt. En geld terug is geen optie.

Anthony

Mijn navigatiesysteem was na 1,5 jr kapot gegaan. NAV heeft deze retour genomen en een splinternieuwe naar me gestuurd!! Dát noem ik nog eens service!!!! Geweldig gedaan hoor NAV!!

Anthony

Theo

Geweldig !

Had een probleem tijdens vakantie met de navigatie. Bedankt voor de gweldige ondersteuning aan de telefoon
100 punten voor jullie

Gerard

Navigatie besteld van een ultinon n7, ziet er super uit!

Goed advies

N

Goede uitleg , telefonisch even geduld zal met vakantie gemaakt te hebben.

Product ziet er gelikt uit , werkt snel en accuraat.

Marcus

Zeer tevreden , product afgehaald in Hardenberg.

Een radio gekocht alleen de eerst had een defect en was beschadigd. Nieuwe opgestuurd gekregen helaas was de 2 ook niet goed. Er werd gelijk netjes nieuwe verstuurd deze is goed. De service was goed... Een radio gekocht alleen de eerst had een defect en was beschadigd. Nieuwe opgestuurd gekregen helaas was de 2 ook niet goed. Er werd gelijk netjes nieuwe verstuurd deze is goed. De service was goed en de klacht snel op gelost door de radio om te wissel. Voor nieuwe

Goede gerantie voorwaarden radio kapot snel omgeruild

Randy

Navi besteld vervolgens iets langer moeten wachten door mij fout maar kreeg snel bericht of ik dab+ erbij wou vervolgens is het ingebouwd heeft het 2 weken gedaan en doet niks meer probeer je te... Navi besteld vervolgens iets langer moeten wachten door mij fout maar kreeg snel bericht of ik dab+ erbij wou vervolgens is het ingebouwd heeft het 2 weken gedaan en doet niks meer probeer je te bellen sta meer dan uur en kwartier in de wacht ..

Mooie producten en beleefd