NavAudio

Randy

Navi besteld vervolgens iets langer moeten wachten door mij fout maar kreeg snel bericht of ik dab+ erbij wou vervolgens is het ingebouwd heeft het 2 weken gedaan en doet niks meer probeer je te...

Mooie producten en beleefd

Robert de Vlugt

Probeer voor de eerste keer met het bedrijf in contact te komen, maar staat al minimaal 20 minuten in de wacht.

Professionele uitstraling

Dw

Jammer dit. Verkeerde type geleverd gekregen. Matige je moet er zelf achteraan om antwoorden te krijgen en wacht nu bijna twee weken op geld terug.

Jessica Kregting

Door meerdere verhalen voorbarig geweest en een negatieve snelle review geplaatst.
Niet de juiste radio ontvangen contact opgenomen met het bedrijf deze terug gestuurd en mij netjes verzekerd...

Probeer te reageren op reviews van andere op bv Facebook enz daardoor gaan mensen zoals ik conclusies trekken.

Na goed advies in de winkel een mooie radio gekocht

Service

Bertus

Top geholpen en goeie aftersales.
Radio werkt super en navigatie werkt goed, zonder problemen

Goeie aftersales, goed product

Goed, zoals het hoort

Dvd hoofsteunen besteld, middels telefonisch hulp mijn oude hoofdsteunen verwijderd.

Bedankt !

Bert

Fijn product , Snel geleverd.

Levering

Opgelicht

OPLICHTERS zijn het helaas te laat achter gekomen. Je krijgt niet wat je besteld en als je probeert verhaal te halen wordt je geblokkeerd! Je bent gewoon je geld kwijt.

NEE