NavAudio

Ruud

Dab antenne besteld, niet geleverd! Niet bereikbaar, neemt telefoon niet op. Ook op de E-mail wordt niet gereageerd, pure oplichterij!!!

Geld ontvangen en niet leveren!

consument

OPLICHTERS !

is pure oplichterij

P. Ton

Vuile oplichter, neemt de telefoon niet op en antwoord niet op mail. Heb aangifte gedaan. Wel betaald maar geen product ontvangen. Zit op een compleet ander adres als je het kvk nummer opzoekt.

Uiterlijk website, je stinkt er zo in..

Herman

NIET DOEN

Niet reageren op mail/ telefoon (na problemen met geleverde kapotte radio)

te goed van vertrouwen

Zijn smerige oplichters!!!!!!!!!!!!!!

website ziet er veelbelovend uit

Jan

SD kaartje voor update besteld was snel verstuurd en ontvangen.
SD kaartje werkt niet scherm gaf aan foutcode.
Mail gestuurd 4maal maar geen enkele reactie ,ook teleffoon wordt niet...
SD kaartje voor update besteld was snel verstuurd en ontvangen.
SD kaartje werkt niet scherm gaf aan foutcode.
Mail gestuurd 4maal maar geen enkele reactie ,ook teleffoon wordt niet opgenomen.

Baas

Zeer slechte ervaring mee. Kan niet anders zeggen dan dat dit niets meer dan ordinaire oplichters zijn. Heb hier een artikel besteld, was zogenaamd niet meer op voorraad, en ik had het artikel wel... Zeer slechte ervaring mee. Kan niet anders zeggen dan dat dit niets meer dan ordinaire oplichters zijn. Heb hier een artikel besteld, was zogenaamd niet meer op voorraad, en ik had het artikel wel betaald. Toen ik erover ging bellen bleek het bedrijf onbereikbaar, reageerde niet op mails. Zit nu nog steeds op mijn geld te wachten.

bedrijf heeft 1 sterk punt, mensen oplichten

Bufalari

Slecht radio besteld betaald niet aangekregen mailen bellen niets help geld kwijt en geen radio nu maar elders een bestellen

Noud Mooren

Medio april online een autoradio gekocht. Bleek achteraf niet op voorraad, kan gebeuren.
Na 5 weken nog niks, mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen.
Wordt...
Wordt vervolgd.