Kwaliteit

Altijd top

Aflevering

??

Van 't Hoenderdaal

Prima service. Goede producten.

Idem

Niets

Schmidt

Correcte levering op afgesproken tijd. Goede kwaliteit

Tip voor al Uw cliënten: Wij zijn al lang (goede)client bij Uw bedrijf. Als blijk van waardering van Uw kant naar Uw cliënten toe, zou het aardig zijn, om zo nu en dan b.v. een worstje of een... Tip voor al Uw cliënten: Wij zijn al lang (goede)client bij Uw bedrijf. Als blijk van waardering van Uw kant naar Uw cliënten toe, zou het aardig zijn, om zo nu en dan b.v. een worstje of een stukje pate of iets dergelijks gratis in de bestellingsdoos aan te treffen.Het is maar het idee. Klantenbinding. Bij elke slager waar ik binnenkom(weinig) voor een onsje van dit of dat, wordt een stukje worst aangeboden.Dat geeft een goed gevoel.Wij bestellen bij U meer dan een onsje van dit of van dat.Als het niet kan, doe het niet.Als het wel kan,doe het.. Klantenbinding. Het is niet meer dan een tip!

Gré Kwakman

Dit was mijn eerste bestelling. Alles verliep prima

Ik had geen doorsnee order, denk ik. Ik ben blij dat ik nu een adres heb voor bijzonder vlees.

als het kan ook in kleinere eenheden verpakken. Voor mij alleen is een pond lever erg veel om te verwerken.

J. Plantfeber

Wij hebben hier eerder besteld. Regelmatige klant.

Lokaal vlees van goede en verantwoorde kwaliteit.

Bij ribkarbonade (standaard 340 gr.) was ingevuld "niet zo zwaar"; geleverd werd 351 gram
Bij haaskarbonade (standaard 350 gr.) ook ingevuld "niet zo zwaar"; geleverd werd 367 gram.
Waarom...
Waarom de klant de mogelijkheid geven om een opmerking bij een product te plaatsen als die toch niet wordt gelezen cq wordt genegeerd?

P. Zeijlemaker

Kwaliteit en klantvriendelijkheid

Janneke

Ben al 5 jaar een tevreden klant

veel keus, en vlees van dieren die goed behandeld zijn

vet varkensvlees heeft soms "berensmaak"; daar is weinig aan te doen, maar maakt dat ik dat minder bestel

Ben al een aantal jaren klant en dik tevreden.

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

X

Correct

Vlotte bezorgibg

X

Karin pater

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Vleeswaren na ontdooiing net zo lekker als vers

Zou het leuk vinden iets meer over de herkomst van het vlees te weten