Levering

Ok maar de beschrijving van sommige produkten wordt nogal optimistisch geformuleerd. Een dienblad met de afmetingen van een ruime onderzetter noem ik geen dienblad. Ik heb geen enkel schoteltje... Ok maar de beschrijving van sommige produkten wordt nogal optimistisch geformuleerd. Een dienblad met de afmetingen van een ruime onderzetter noem ik geen dienblad. Ik heb geen enkel schoteltje (met kopje) dat er op past.

Mooie produkten. Prachtige foto's in de agenda.

Ik had een dienblad besteld maar het voorwerp dat ik kreeg is de naam dienblad niet waardig, er kan amper een mok op. Noem dit dan alstublieft geen dienblad. Dit is bedriegerij, vind ik.

afdeling "De Putter"

Geen probleem, zullen zien met de nabestelling.

Geen problemen gehad.

Heb wel lang moeten zoeken eer dat ik de zoekkaarten vond. Ik wist dat ze te verkrijgen waren, maar vond ze moeilijk terug.

Reactie Natuurpunt:

Beste,
Bedankt voor uw feedback. We gaan kijken hoe we de site overzichtelijker kunnen maken zodat producten beter te vinden zijn. We wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met...
Natuurpunt

Mooi en ruim assortiment

Kwalitatief materiaal!

Website: categorieën zijn niet altijd duidelijk.

Reactie Natuurpunt:

Beste,
Heel erg bedankt voor de feedback. We gaan de categorieën op de site onder de loep nemen en kijken hoe we deze kunnen verbeteren. We wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met...
Natuurpunt

Goede afhandeling van de bestelling

Positief. Makkelijk om te bestellen. Variatie van producten. Vlotte levering en afhandeling.

Goed overzicht op de website. Vlotte navigatie.
Korte en duidelijke beschrijving van producten.

Soms nogal wat producten die sterk op elkaar lijken. Is me dan niet altijd duidelijk wat verschilpunten zijn. Bv. vogelvoeder > de verschillende soorten.

**************

Al meerdere bestellingen gedaan bij natuurpunt
steeds tevreden,ruim aanbod,verzorgde bestelling en kwalitatieve materialen

zie beschrijving bovenaan

mss een wat snellere levering,en wat mèèr uitgebreide info bij sommige artikelen op de site

Ann Verheyen

Ik heb 2x een bestelling geplaatst:
Ik heb 2x een bestelling geplaatst:
De eerste bestelling: ik had rechtstreeks betaald via bancontact en kreeg een melding dat de betaling was gelukt. Een bestelbevestiging kreeg ik echter niet. Na 14 dagen heb ik de winkel gebeld en die vonden geen bestelling terug. Ze vonden wel de betaling en gingen dus de bestelling alsnog verzenden en in orde maken. Enkele dagen nadien kreeg ik bericht dat het bestelde nestkastje niet meer voorradig was. Ik liet de 2 andere artikelen alsnog doorkomen, ik zou het geld van het nestkastje terugkrijgen. Weer enkele dagen nadien kreeg ik bericht dat ook het andere nestkastje niet meer voorradig was. Ik heb dan de volledige bestelling laten annuleren.

Ik heb enige tijd later nog eens een bestelling gedaan en die verliep heel vlot.

De 2e bestelling is heel vlot geleverd.

Veel artikelen zijn niet op voorraad (vooral nestkastjes in de maand april).
Er staat niet altijd voldoende info bij de artikelen zodat je niet goed weet hoe je het moet gebruiken.

Correct over de hele lijn,misschien in zomerperiode iets te weinig keuze voor specht en gaai

Maggy Jacqmin

Correct en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en op tijd.

De leverancier aan de deur van Post.NL is ondermaats: er komt geen woord uit en heel onvriendelijk.

Ging zeer vlot alleen was de website nog niet goed aangepast aan smartphone gebruik. Dus het was wel veel zoekwerk.

Degelijke kwaliteit. Met de juiste afmetingen en achtergrond informatie.