Levering

Goed en gemakkelijk info te verkrijgen

Callant Johan

Ik heb een positieve ervaring . Ik verschillende produkten besteld maar er is iets misgelopen met 1 produkt die niet bij de verzending zat . Na een mail van mij tewege erkende de firma dat er jammer... Ik heb een positieve ervaring . Ik verschillende produkten besteld maar er is iets misgelopen met 1 produkt die niet bij de verzending zat . Na een mail van mij tewege erkende de firma dat er jammer genoeg iests mislopen was en dat ze dit direct zouden oplossen ,wat ook gebeurde .

Ann Lepez

Mooie ecologisch verantwoorde producten, leuk om te geven en te krijgen! Agenda en kalender besteld.

Snel en correcte levering.

Meer reclame maken

Wouters

Alles in orde en tijdig gelevetd

Neen

Kartonnen doos MET uitsparing aan zijkant om op te tillen is handiger

Eric

Goede Prijs , snelle levering en een bijdrage aan de natuur

Eerlijke prijs voor een eerlijk product

Yente De Maesschalck

Snel, goedkoop en kwaliteitvol!

Enorm goedkoop voor de hoge kwaliteit.

Een mail met de verwachte aankomstdatum.

Vlotte levering en betaling.
Geloofwaardige producten.
Correcte beschrijving artikels.

Goede kwaliteit van producten.

Callant Johan

Lemaitre

Goede ervaring

Alles ok, goed verpakt, op tijd geleverd

Btw niet apart zetten bij de bestelling, direct erbij vermelden in de brochure

Al vele malen deed ik een bestelling. altijd was alles heel gemakkelijk te bestellen en werd de levering vlot afgehandeld

eenvoud van bestellen. duidelijkheid van producten. mooie korting wanneer lid van natuurpunt. korte levertijd

wanneer meerdere zaken worden besteld en vooraf betaald, is het altijd leuk bij niet voorradig product toch de rest eerder verstuurd te krijgen