Levering

Correcte en vlugge levering van goede producten voor een goed doel

Carla

Goede ervaring, geen opmerkingen

Er was 1 backorders die ik deze ochtend geleverd kreeg met de post. Dus goede opvolging.

Nele Van Herewegen

Altijd vlot

zeer snelle, correcte afhandeling

Beantwoorden en helpen je correct.

Goed bereikbaar (via email)

Ik was zeer te verden van dit bedrijf
Zeer behulpzaam

Dat je bestelling kan volgen
Vind ik heel goed

Ik komt niets in mij op om te verbeteren

Het is leuk om te weten dat je met je aankoop niet alleen de dieren in je eigen omgeving helpt, maar daarnaast ook helpt bij het behouden van belangrijke stukjes natuur in België. En het is... Het is leuk om te weten dat je met je aankoop niet alleen de dieren in je eigen omgeving helpt, maar daarnaast ook helpt bij het behouden van belangrijke stukjes natuur in België. En het is natuurlijk ook enorm leuk om al dat leven in je tuin te zien!

Uitgebreid aanbod. De levering is makkelijk te volgen. Het is leuk dat er ook bij de verpakking van de levering gedacht wordt aan het milieu (er wordt geen plastic gebruikt).

Bij niet alle producten zijn de juiste afmetingen weergegeven, waardoor het soms moeilijk is om ze te vergelijken.

Paul d'Annemans Junior

Ik heb tot nu toe altijd al een zeer goede ervaring gehad met Natuurpunt.

Eenvoud van bestelling.

Nog meer Info geven over de inhoud van elk product, Evt met link naar fabrikant.

Goed en gemakkelijk info te verkrijgen

Callant Johan

Ik heb een positieve ervaring . Ik verschillende produkten besteld maar er is iets misgelopen met 1 produkt die niet bij de verzending zat . Na een mail van mij tewege erkende de firma dat er jammer... Ik heb een positieve ervaring . Ik verschillende produkten besteld maar er is iets misgelopen met 1 produkt die niet bij de verzending zat . Na een mail van mij tewege erkende de firma dat er jammer genoeg iests mislopen was en dat ze dit direct zouden oplossen ,wat ook gebeurde .