Levering

Eddy Hofmans

Correct, klantvriendelijk. Onlangs een verrekijker Kite besteld, levering bleef achterwege, na 1 telefoon een effectieve en efficiënte oplossing gekregen.

Dujeu Els

Duidelijke info, eenvoudige manier om te bestellen, overzichtelijke webshop

Mooie kwaliteit, stevig, weerbestendig

Heel snel en verzorgd geleverd

Sonja Taveirne

Altijd een snelle levering, indien meer info nodig altijd beschikbaar met goede uitleg.

ecologische verpakkingen, snelle leveringen

Nee.

Bart v

Top-producten met een hart voor de natuur!

Ecologisch verantwoorde producten met snelle levering.

We bestelden allerlei dingen waaronder pinda's voor het mooie pindasilootje, maar die pinda's waren 2 weken nadien "vervallen"! Dat vinden we niet echt kunnen...ook al is het "maar" voor de... We bestelden allerlei dingen waaronder pinda's voor het mooie pindasilootje, maar die pinda's waren 2 weken nadien "vervallen"! Dat vinden we niet echt kunnen...ook al is het "maar" voor de vogeltjes, ik wil "goede" producten betaald van "goed" geld!

Snelle levering!
Mooi afgewerkte producten (oa. voederhuisjes en silo's).

Beter de vervaldatum nakijken en de klanten ofwel op voorhand informeren ofwel die producten niet meer leveren!
Doos soms te groot voor de geleverde producten.
Bestelling wordt aan de...
Doos soms te groot voor de geleverde producten.
Bestelling wordt aan de deur gezet als je niet thuis bent... ?!
Communicatie iets vriendelijker/beleefder!

Eerste aankoop verliep vlot en probleemloos

Het was de eerste maal dat ik iets bestelde.

Heel duidelijke website en heel makkelijk om de bestelling te plaatsen en te betalen.

Anita Van den Born

Ik volg alles op mijn FB.pagina en kijk altijd uit naar uw tijdschriften die ik dan weer doorgeef aan de kleinkinderen van mijn zusjes.

Alles is interessant .

Geen.