Levering

Nog nooit negatieve ervaring gehad, tenzij bij een firma iets niet voorradig was

aankopen eenvoudig en vlot

Elke aankoop geeft een goed gevoel: de natuur helpen door Natuurpunt te steunen, en tegelijk ook de natuur in je eigen tuin helpen. Heel leuk om al die dieren in de tuin te zien.

Zeer goede kwaliteit

Niet bij alle producten staan er afmetingen of inhoud.

Silke

Kerstcadeau besteld, kwam geen statusupdate en bestelling ook niet terug te vinden in account. Na verder informeren bleek bestelling niet te zijn doorgezet in hun systeem. Met wat goede wil zou het... Kerstcadeau besteld, kwam geen statusupdate en bestelling ook niet terug te vinden in account. Na verder informeren bleek bestelling niet te zijn doorgezet in hun systeem. Met wat goede wil zou het die dag nog kunnen worden verstuurd om op tijd te zijn, maar dat bleek niet mogelijk 'wegens kerstborrel op het bedrijf'. Jammer.

Perfect!!

je kunt het vloerdopje precies op maat knippen

Uw bestelling wordt met zorg behandelt en indien er problemen opduiken worden deze op een correcte, snelle en oprechte
vorm afgehandeld en rechtgezet

Heel heerlijke mensen

Niets

janssens johan

Goede ervaring , eerste aankoop prima verlopen.

goed verpakt en kwaliteit.

misschien via mail berichten wanneer het pakket is verstuurt.

Ik ben lid van natuurpunt en steun graag , ook via aankoop van producten

Kathleen Bryssinck

Uitstekend!

Zeer mooie agenda en kalender!

nee

Stipte leveringen, mooie & natuurvriendelijke producten. Interessante naslagwerken.

Ecologisch verantwoorde producten.

Wim wyckmans

Top! Er was een probleem met de leden korting bij de webshop. Hierover heb ik een melding gemaakt via de website en ik kreeg onmiddelijk een nuttig antwoord. Ook het probleem was snel opgelost. Top! Er was een probleem met de leden korting bij de webshop. Hierover heb ik een melding gemaakt via de website en ik kreeg onmiddelijk een nuttig antwoord. Ook het probleem was snel opgelost.
Dus goede en snelle service!

Alles is duidelijk en ze helpen u snel en beleefd verder als er problemen of vragen zijn.

Nope