Levering

yves de commer

Altijd al een fijne ervaring geweest en hun inzet voor de natuur is mooi,daarom dat ook lid ben en deze organisatie steun waar ik kan. voor de aankoop van produkten uit online shop vindt een zeer... Altijd al een fijne ervaring geweest en hun inzet voor de natuur is mooi,daarom dat ook lid ben en deze organisatie steun waar ik kan. voor de aankoop van produkten uit online shop vindt een zeer goede prijs kwaliteits verhouding. goed iniatief dat zeker aanraad aan iedereen

er zijn altijd goeie tips voor dagje uit met een mooi wandeling of fietstocht. de online shop vindt ik ook top. doe zeker zo verder want onze natuur is belangrijk

goh niet direkt dat me voor de geest kan halen,maar in iedere organisatie zijn dingen voor verbetering vatbaar. heb tot nu toe enkel positieve ervaringen

Correcte en kwaliteitsvolle levering.

Nog nooit negatieve ervaring gehad, tenzij bij een firma iets niet voorradig was

aankopen eenvoudig en vlot

Elke aankoop geeft een goed gevoel: de natuur helpen door Natuurpunt te steunen, en tegelijk ook de natuur in je eigen tuin helpen. Heel leuk om al die dieren in de tuin te zien.

Zeer goede kwaliteit

Niet bij alle producten staan er afmetingen of inhoud.

Silke

Kerstcadeau besteld, kwam geen statusupdate en bestelling ook niet terug te vinden in account. Na verder informeren bleek bestelling niet te zijn doorgezet in hun systeem. Met wat goede wil zou het... Kerstcadeau besteld, kwam geen statusupdate en bestelling ook niet terug te vinden in account. Na verder informeren bleek bestelling niet te zijn doorgezet in hun systeem. Met wat goede wil zou het die dag nog kunnen worden verstuurd om op tijd te zijn, maar dat bleek niet mogelijk 'wegens kerstborrel op het bedrijf'. Jammer.

Perfect!!

je kunt het vloerdopje precies op maat knippen

Uw bestelling wordt met zorg behandelt en indien er problemen opduiken worden deze op een correcte, snelle en oprechte
vorm afgehandeld en rechtgezet

Heel heerlijke mensen

Niets

janssens johan

Goede ervaring , eerste aankoop prima verlopen.

goed verpakt en kwaliteit.

misschien via mail berichten wanneer het pakket is verstuurt.

Ik ben lid van natuurpunt en steun graag , ook via aankoop van producten

Kathleen Bryssinck

Uitstekend!

Zeer mooie agenda en kalender!

nee