Levering

Luc Blomme

Uitstekend verlopen aankoop

zeer goede site

ann paenen

Goede produkten en geen woekerprijzen

snelle levering

Natuurhuis Panneweel

Vlot telefonisch brereikbaar en stipte

Telefonisch gecheckt of een grote voorraad leverbaar was op korte termijn en ineens op een ander adres laten afleveren, daar waar onze vrijwilligers het nodig hadden.

Mijn ervaring met dit bedrijf is top

eerlijke prijzen voor een goed doel

alles is duidelijk

Marnix Thibaut

Als vogelaar ben ik aangewezen op de natuurpuntboekhandel. Nu enkel online besteld kan worden is een duidelijk systeem om boeken te vinden cruciaal

Indeling van boeken klopt niet: mijn interesse bv zijn natuurreisgidsen; deze staan verspreid bij andere trefwoorden.
Overzicht ontbreekt. Geografische indeling zou het beste zijn. Misschien...
Overzicht ontbreekt. Geografische indeling zou het beste zijn. Misschien ook overzicht van reeksen.

Snelheid van verwerken bestelling is Ok. Verwerking en betaling eveneens.
Snelheid van verwerken bestelling is Ok. Verwerking en betaling eveneens.
Enkel de opmerking : uitstel van levering (wegens op reis) werd niet gevolgd, waardoor aanbieden van de levering twee maal moest gebeuren.

Opmerkingen op de website ook opvolgen !

Huguette Reynaerts/Natagora Semois Ardennaise

Sinds de oprichting van Natuurpunt ben ik lid van de vereniging: DE beste natuurvereniging van ons land!!!

Ruime keuze aan artikelen ivm het leefmilieu

Neen

Piet Theerens

Volgens mij moeten jullie nog commerciëler waardoor er nog meer geld kan besteed worden aan natuurreservaten aankopen.

Prijs en een mooi assortiment van boeken.

Veel te traag, vorig jaar boek besteld op een vrijdag in de hoop hem mee te kunnen nemen de donderdag omdat ik dan op reis vertrok, maar helaas had ik hem nog niet.

Goed.

snelheid van levering

De bestelling heeft even op zich laten wachten, 1/7/2017 besteld en in september geleverd maar ik had levende meelwormen besteld en deze worden in de zomer niet verstuurd omdat het dan te warm kan... De bestelling heeft even op zich laten wachten, 1/7/2017 besteld en in september geleverd maar ik had levende meelwormen besteld en deze worden in de zomer niet verstuurd omdat het dan te warm kan zijn

veel keuze in de webshop en altijd een mooie bijdrage aan Natuurpunt
correcte communicatie, heel vriendelijk

misschien is het niet slecht om de klant even te verwittigen als een levering lang op zich laat wachten, of eventueel zelfs op de website te vermelden als bepaalde items niet het hele jaar door... misschien is het niet slecht om de klant even te verwittigen als een levering lang op zich laat wachten, of eventueel zelfs op de website te vermelden als bepaalde items niet het hele jaar door geleverd kunnen worden?