Levering

D Verheedt

Inloggen is problematisch wat maakt dat er bij het afrekenen geen rekening wordt gehouden met je lidmaatschap! Na het versturen van mail is dit wel in orde gekomen!

Ruim aanbod!

Betere en duidelijke inlogmogelijkheden!!!!

De Couck Stef

Vlugge ontvangst en vlotte communicatie

ruim aanbod

GOUWY ERIC

IN ORDE !

Variatie !

Portkosten drukken !

Roland Poppe

Uitstekende service.

aanprijzing produkten.

Ik heb hier niks op aan te merken.

els.vanderhallen@terecht.be

Wat een afschuwelijk onoverzichtelijke website!! Ik vind het trouwens merkwaardig dat natuurpunt geen winkel meer heeft!! Dat is toch veel ecologischer? Wat ik me nu afvraag is hoe ik de... Wat een afschuwelijk onoverzichtelijke website!! Ik vind het trouwens merkwaardig dat natuurpunt geen winkel meer heeft!! Dat is toch veel ecologischer? Wat ik me nu afvraag is hoe ik de ledenkorting (lid sedert 1982... ) kan krijgen?

het zijn produkten die met de natuur te maken hebben

de winkelwagen - meer overzichtelijk en duidelijker maken

Met de bestelling had ik geen probleem, alles ok. Maar ik zal NIET meer bestellen bij natuurpunt via de webwinkel! Het stoort me verschrikkelijk dat een natuurorganisatie meewerkt aan het verdelen... Met de bestelling had ik geen probleem, alles ok. Maar ik zal NIET meer bestellen bij natuurpunt via de webwinkel! Het stoort me verschrikkelijk dat een natuurorganisatie meewerkt aan het verdelen van pakjes via het buitenland (Nederland) . Wat een verkwisting van middelen en een aantasting voor het millieu. Nu ik dit weet is het afgelopen . Natuurpunt moet hierover duidelijk communiceren en nog beter zorgen voor een depot of winkel in Vlaanderen . Een zeer teleurgesteld lid.

Zie alg opm

Nevelsteen

Mooi aanbod,aankoop is gemakkelijk verlopen

Duidelijke webshop

korting voor alle leden

Lc steyaert

Als je alle termen in het Nederlands zou uitdrukken dan zou ik een bestelling kunnen plaatsen.
Met al die domme codes.

Harald de Vriend

Goed. Ik heb wel al onbeantwoorde mails ondervonden ivm aankopen en ledenvoordelen.
De zoekfunctie naar activiteiten werkt erg ondermaats. vb, geeft verkeerde resultaten met data terug.

Bieden ergens toch een zekere kwaliteit aan met een redelijk goede prijs/kwaliteitsverhouding in hun webshop.

Vooral hun activiteitenkalender updaten en vooral laten werken zoals het hoort en past voor een relevante vereniging in de maatschappij van die grootte en ook wel mag verwacht worden.

Aangezien mijn man en ik natuurliefhebbers zijn en ook in de natuur wonen, proberen wij er alles aan te doen om zo veel mogelijk leven in onze tuin te krijgen. Hiervoor raadpleeg ik regelmatig de... Aangezien mijn man en ik natuurliefhebbers zijn en ook in de natuur wonen, proberen wij er alles aan te doen om zo veel mogelijk leven in onze tuin te krijgen. Hiervoor raadpleeg ik regelmatig de website van Natuurpunt om ideeën op te doen. Een effectieve aankoop bleef uit gemakzucht nog even uit. Vogelvoeder wordt namelijk ook in veel supermarkten verkocht. Onlangs besliste ik in het groot vogeleten aan te kopen. Na wat vergelijk met andere leveranciers, besliste ik mijn bestelling bij Natuurpunt te plaatsen.

De prijzen zijn in vergelijking met andere leveranciers gemiddeld. Wanneer je dan nog in rekening neemt dat je ineens Natuurpunt steunt door je aankoop via jullie te doen, is dit zeker een... De prijzen zijn in vergelijking met andere leveranciers gemiddeld. Wanneer je dan nog in rekening neemt dat je ineens Natuurpunt steunt door je aankoop via jullie te doen, is dit zeker een meerwaarde. Bijkomend is het fijn om een ledenkorting te krijgen.
Duidelijke en overzichtelijke website.
Eenvoudige betaling.

De ecologische impact om een levering in een pick-up point te doen i.p.v. thuis is kleiner omdat hier minder transport voor nodig is en leveringen gegroepeerd kunnen worden. Daarom zou het fijn zijn... De ecologische impact om een levering in een pick-up point te doen i.p.v. thuis is kleiner omdat hier minder transport voor nodig is en leveringen gegroepeerd kunnen worden. Daarom zou het fijn zijn wanneer deze optie ook gegeven wordt bij leveringsmethoden. Wanneer deze optie er is, verkies ik steeds deze om mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Misschien is het zelfs leuk om - wanneer deze optie via de website wordt aangeboden - dit te vermelden dat je de ecologische impact verkleind door je pakje te laten leveren in een pick-up point in plaats van thuislevering.

Verder ben ik vergeten hoeveel tijd er tussen bestelling en levering zat (het was zeker meer dan 1 dag, dus zeker in orde), maar hierover heb ik misschien ook een nuttige tip. De ecologische impact van een onlinebestelling met levering van een drietal dagen na datum van bestelling is aanzienlijk kleiner dan deze van levering daags nadien. Dit omdat leveringen gegroepeerd kunnen worden en er bijgevolg minder transport nodig is. Misschien is dit ook iets om in de gaten te houden. Mits enige verklaring op de website, lijkt me dat het publiek dat jullie website bezoekt hiervoor zeker begrip kan opbrengen.

Sommige leveranciers bieden mezenbollen in bulk aan zonder netjes, maar ook zonder afzonderlijke verpakking per 6 stuks. Dit bespaart weer een hoop afval (plastic en piepschuim, wat beide toch slechte producten zijn).

Als natuurorganisatie lijken bovenstaande punten me leuke aandachtspunten om ook jullie ecologische impact te verkleinen.