Je aankoop wordt beschermd

Levering

Al vele malen deed ik een bestelling. altijd was alles heel gemakkelijk te bestellen en werd de levering vlot afgehandeld

eenvoud van bestellen. duidelijkheid van producten. mooie korting wanneer lid van natuurpunt. korte levertijd

wanneer meerdere zaken worden besteld en vooraf betaald, is het altijd leuk bij niet voorradig product toch de rest eerder verstuurd te krijgen

Ok maar de beschrijving van sommige produkten wordt nogal optimistisch geformuleerd. Een dienblad met de afmetingen van een ruime onderzetter noem ik geen dienblad. Ik heb geen enkel schoteltje...

Mooie produkten. Prachtige foto's in de agenda.

Ik had een dienblad besteld maar het voorwerp dat ik kreeg is de naam dienblad niet waardig, er kan amper een mok op. Noem dit dan alstublieft geen dienblad. Dit is bedriegerij, vind ik.

afdeling "De Putter"

Geen probleem, zullen zien met de nabestelling.

Geen problemen gehad.

Heb wel lang moeten zoeken eer dat ik de zoekkaarten vond. Ik wist dat ze te verkrijgen waren, maar vond ze moeilijk terug.

Reactie Natuurpunt:

Beste,

Bedankt voor uw feedback. We gaan kijken hoe we de site overzichtelijker kunnen maken zodat producten beter te vinden zijn. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Natuurpunt

Mooi en ruim assortiment

Kwalitatief materiaal!

Website: categorieën zijn niet altijd duidelijk.

Reactie Natuurpunt:

Beste,

Heel erg bedankt voor de feedback. We gaan de categorieën op de site onder de loep nemen en kijken hoe we deze kunnen verbeteren. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Natuurpunt

Goede afhandeling van de bestelling

Positief. Makkelijk om te bestellen. Variatie van producten. Vlotte levering en afhandeling.

Goed overzicht op de website. Vlotte navigatie.
Korte en duidelijke beschrijving van producten.

Soms nogal wat producten die sterk op elkaar lijken. Is me dan niet altijd duidelijk wat verschilpunten zijn. Bv. vogelvoeder > de verschillende soorten.

**************

Al meerdere bestellingen gedaan bij natuurpunt
steeds tevreden,ruim aanbod,verzorgde bestelling en kwalitatieve materialen

zie beschrijving bovenaan

mss een wat snellere levering,en wat mèèr uitgebreide info bij sommige artikelen op de site

Ann Verheyen

Ik heb 2x een bestelling geplaatst:
De eerste bestelling: ik had rechtstreeks betaald via bancontact en kreeg een melding dat de betaling was gelukt. Een bestelbevestiging kreeg ik echter...

De 2e bestelling is heel vlot geleverd.

Veel artikelen zijn niet op voorraad (vooral nestkastjes in de maand april).
Er staat niet altijd voldoende info bij de artikelen zodat je niet goed weet hoe je het moet gebruiken.

Correct over de hele lijn,misschien in zomerperiode iets te weinig keuze voor specht en gaai

Maggy Jacqmin

Correct en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en op tijd.

De leverancier aan de deur van Post.NL is ondermaats: er komt geen woord uit en heel onvriendelijk.