Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
Levering

Goede afhandeling van de bestelling

Positief. Makkelijk om te bestellen. Variatie van producten. Vlotte levering en afhandeling.

Goed overzicht op de website. Vlotte navigatie.
Korte en duidelijke beschrijving van producten.

Soms nogal wat producten die sterk op elkaar lijken. Is me dan niet altijd duidelijk wat verschilpunten zijn. Bv. vogelvoeder > de verschillende soorten.

**************

Al meerdere bestellingen gedaan bij natuurpunt
steeds tevreden,ruim aanbod,verzorgde bestelling en kwalitatieve materialen

zie beschrijving bovenaan

mss een wat snellere levering,en wat mèèr uitgebreide info bij sommige artikelen op de site

Ann Verheyen

Ik heb 2x een bestelling geplaatst:
De eerste bestelling: ik had rechtstreeks betaald via bancontact en kreeg een melding dat de betaling was gelukt. Een bestelbevestiging kreeg ik echter...

De 2e bestelling is heel vlot geleverd.

Veel artikelen zijn niet op voorraad (vooral nestkastjes in de maand april).
Er staat niet altijd voldoende info bij de artikelen zodat je niet goed weet hoe je het moet gebruiken.

Correct over de hele lijn,misschien in zomerperiode iets te weinig keuze voor specht en gaai

Maggy Jacqmin

Correct en goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en op tijd.

De leverancier aan de deur van Post.NL is ondermaats: er komt geen woord uit en heel onvriendelijk.

Ging zeer vlot alleen was de website nog niet goed aangepast aan smartphone gebruik. Dus het was wel veel zoekwerk.

Degelijke kwaliteit. Met de juiste afmetingen en achtergrond informatie.

Duidelijke informatie op de website, vlotte afhandeling bestelling. Wel verrast dat de levering via vogelbescherming Nederland verliep

originele, milieuvriendelijke verpakking !!!

online betaling lukte enkel met Visa

Sandy Van Ael

Perfecte service, goede producten en snel geleverd

Niet duur

Geen, ik hoop dat iedereen zich inzet voor Natuurpunt

Snelle levering en correcte feedback

Ik had een muursticker besteld, deze was beschadigd (kras door plastic folie en sticker), kan gebeurd zijn bij het openen van de doos, er zat nochtans bescherming in, maar niet voldoende blijkbaar om de sticker te beschermen, jammer, had ook kunnen voorkomen worden door de sticker omgekeerd in de doos te stoppen.