Levering

Dimitri Buerms

In jullie webwinkel staat de Swarovski NL PURE te koop waarbij jullie de standaard prijs hoger zetten dan Swarovski zelf het aanbiedt. Dat wil zeggen dat iemand die geen lid is dus voor een 10x42... In jullie webwinkel staat de Swarovski NL PURE te koop waarbij jullie de standaard prijs hoger zetten dan Swarovski zelf het aanbiedt. Dat wil zeggen dat iemand die geen lid is dus voor een 10x42 maar liefst €300 meer betaald bij Natuurpunt. Dit is toch best vreemd..

zie beschrijving

zie beschrijving

D Verheedt

Inloggen is problematisch wat maakt dat er bij het afrekenen geen rekening wordt gehouden met je lidmaatschap! Na het versturen van mail is dit wel in orde gekomen!

Ruim aanbod!

Betere en duidelijke inlogmogelijkheden!!!!

De Couck Stef

Vlugge ontvangst en vlotte communicatie

ruim aanbod

GOUWY ERIC

IN ORDE !

Variatie !

Portkosten drukken !

Roland Poppe

Uitstekende service.

aanprijzing produkten.

Ik heb hier niks op aan te merken.

els.vanderhallen@terecht.be

Wat een afschuwelijk onoverzichtelijke website!! Ik vind het trouwens merkwaardig dat natuurpunt geen winkel meer heeft!! Dat is toch veel ecologischer? Wat ik me nu afvraag is hoe ik de... Wat een afschuwelijk onoverzichtelijke website!! Ik vind het trouwens merkwaardig dat natuurpunt geen winkel meer heeft!! Dat is toch veel ecologischer? Wat ik me nu afvraag is hoe ik de ledenkorting (lid sedert 1982... ) kan krijgen?

het zijn produkten die met de natuur te maken hebben

de winkelwagen - meer overzichtelijk en duidelijker maken

Met de bestelling had ik geen probleem, alles ok. Maar ik zal NIET meer bestellen bij natuurpunt via de webwinkel! Het stoort me verschrikkelijk dat een natuurorganisatie meewerkt aan het verdelen... Met de bestelling had ik geen probleem, alles ok. Maar ik zal NIET meer bestellen bij natuurpunt via de webwinkel! Het stoort me verschrikkelijk dat een natuurorganisatie meewerkt aan het verdelen van pakjes via het buitenland (Nederland) . Wat een verkwisting van middelen en een aantasting voor het millieu. Nu ik dit weet is het afgelopen . Natuurpunt moet hierover duidelijk communiceren en nog beter zorgen voor een depot of winkel in Vlaanderen . Een zeer teleurgesteld lid.

Zie alg opm

Nevelsteen

Mooi aanbod,aankoop is gemakkelijk verlopen

Duidelijke webshop

korting voor alle leden

Lc steyaert

Als je alle termen in het Nederlands zou uitdrukken dan zou ik een bestelling kunnen plaatsen.
Met al die domme codes.

Harald de Vriend

Goed. Ik heb wel al onbeantwoorde mails ondervonden ivm aankopen en ledenvoordelen.
De zoekfunctie naar activiteiten werkt erg ondermaats. vb, geeft verkeerde resultaten met data terug.

Bieden ergens toch een zekere kwaliteit aan met een redelijk goede prijs/kwaliteitsverhouding in hun webshop.

Vooral hun activiteitenkalender updaten en vooral laten werken zoals het hoort en past voor een relevante vereniging in de maatschappij van die grootte en ook wel mag verwacht worden.