Levering

Snelheid van verwerken bestelling is Ok. Verwerking en betaling eveneens.
Enkel de opmerking : uitstel van levering (wegens op reis) werd niet gevolgd, waardoor aanbieden van de levering...

Opmerkingen op de website ook opvolgen !

Huguette Reynaerts/Natagora Semois Ardennaise

Sinds de oprichting van Natuurpunt ben ik lid van de vereniging: DE beste natuurvereniging van ons land!!!

Ruime keuze aan artikelen ivm het leefmilieu

Neen

Piet Theerens

Volgens mij moeten jullie nog commerciëler waardoor er nog meer geld kan besteed worden aan natuurreservaten aankopen.

Prijs en een mooi assortiment van boeken.

Veel te traag, vorig jaar boek besteld op een vrijdag in de hoop hem mee te kunnen nemen de donderdag omdat ik dan op reis vertrok, maar helaas had ik hem nog niet.

Goed.

snelheid van levering

De bestelling heeft even op zich laten wachten, 1/7/2017 besteld en in september geleverd maar ik had levende meelwormen besteld en deze worden in de zomer niet verstuurd omdat het dan te warm kan...

veel keuze in de webshop en altijd een mooie bijdrage aan Natuurpunt
correcte communicatie, heel vriendelijk

misschien is het niet slecht om de klant even te verwittigen als een levering lang op zich laat wachten, of eventueel zelfs op de website te vermelden als bepaalde items niet het hele jaar door geleverd kunnen worden?

OK

Gelinkt aan natuur!

Website kan gebruiksvriendelijker.

Natuurhuis PANNEWEEL _ Bert Raets

Matig tevrden

eerlijk product, duidelijke productinfo.

t

Ik wacht al 14 dagen op een betaalde bestelling ... Een mailtje om de reden te melden zou een hele verbetering zijn .

geerts ruddy

Zeer snelle en perfecte service

steeds zijn de producten in orde

alles reeds ok

Danny Jonckheere Natuurpunt Hobokense polder

We hebben nu toch al wel wat dingen gekocht veel boeken en soms iets anders en dit is steeds vlot verlopen en als er niet direct kon geleverd worden werd dit ook gemeld.

Er is een ruim gamma aan producten te krijgen

Mia Hellemans

Mooie producten! Goede uitleg - prima service qua mailing en verzending.

Spijtig dat er minder fysieke winkels te bezoeken zijn om de producten echt te kunnen zien.

Zie bovenste kader

Zie bovenste kader