Levering

Jan

Correcte afhandeling en levering.

Goed product

Margo

Slecht, ik had op 5 december besteld, we zijn 23 dagen later en ik heb nog steeds niets ontvangen, mijn bestelling staat nog steeds op 'verwerken'. Dit was bedoeld als een kerstcadeau, ik heb zo'n... Slecht, ik had op 5 december besteld, we zijn 23 dagen later en ik heb nog steeds niets ontvangen, mijn bestelling staat nog steeds op 'verwerken'. Dit was bedoeld als een kerstcadeau, ik heb zo'n voorgevoel dat ik het ook niet eens op oudejaarsavond ga kunnen afgeven.... Ik snap dat het tijdens de feestdagen drukker kan zijn maar de 'verwachte levertijd van 10 - 15 dagen' is nu ook al gepasseerd...

Telefonisch gemakkelijk te bereiken, maar hebben niet iets extra te vertellen buiten hetgene wat er op de website staat.

Levering

Lubasja de Rycke

Zeer professioneel bedrijf met het hart op de juiste plaats en een passie voor natuur en wildlife. De toekomst van onze wereld redden is een nobele zaak en Natuurpunt doet het met klasse.

Klantenservice en kennis.

Zelf heb ik geen verbeterpunten te melden.

Matt

Producten nooit op voorraad, en bij terug-op-voorraad-mail blijkt het toch niet op voorraad. Belachelijk en onprofessioneel.

voorraad beheer

TDB

Al bijna 10 dagen aan het wachten op mijn pakje

Mooie producten maar je ontvangt ze helaas niet

Snellere levering

Maricau

Slechte levertijd

Voldoende informatie

Levertijd voor voeding van vogels in de winter duurt veel te lang. Bestelling op 3 december en op 19 december nog niets geleverd. Er mankeert toch iets!!

Debbie

Heel goed, alleen het voederbakje met zuignappen blijft niet hangen.

Duidelijk, interessant als lid

Meer biologisch aanbod of duidelijkere vermelding.

Dimitri Buerms

In jullie webwinkel staat de Swarovski NL PURE te koop waarbij jullie de standaard prijs hoger zetten dan Swarovski zelf het aanbiedt. Dat wil zeggen dat iemand die geen lid is dus voor een 10x42... In jullie webwinkel staat de Swarovski NL PURE te koop waarbij jullie de standaard prijs hoger zetten dan Swarovski zelf het aanbiedt. Dat wil zeggen dat iemand die geen lid is dus voor een 10x42 maar liefst €300 meer betaald bij Natuurpunt. Dit is toch best vreemd..

zie beschrijving

zie beschrijving

D Verheedt

Inloggen is problematisch wat maakt dat er bij het afrekenen geen rekening wordt gehouden met je lidmaatschap! Na het versturen van mail is dit wel in orde gekomen!

Ruim aanbod!

Betere en duidelijke inlogmogelijkheden!!!!

De Couck Stef

Vlugge ontvangst en vlotte communicatie

ruim aanbod