Levering
8.5/10
8.5/10

Lc steyaert

Als je alle termen in het Nederlands zou uitdrukken dan zou ik een bestelling kunnen plaatsen.
Met al die domme codes.

Harald de Vriend

Goed. Ik heb wel al onbeantwoorde mails ondervonden ivm aankopen en ledenvoordelen.
De zoekfunctie naar activiteiten werkt erg ondermaats. vb, geeft verkeerde resultaten met data terug.

Bieden ergens toch een zekere kwaliteit aan met een redelijk goede prijs/kwaliteitsverhouding in hun webshop.

Vooral hun activiteitenkalender updaten en vooral laten werken zoals het hoort en past voor een relevante vereniging in de maatschappij van die grootte en ook wel mag verwacht worden.

Aangezien mijn man en ik natuurliefhebbers zijn en ook in de natuur wonen, proberen wij er alles aan te doen om zo veel mogelijk leven in onze tuin te krijgen. Hiervoor raadpleeg ik regelmatig de...

De prijzen zijn in vergelijking met andere leveranciers gemiddeld. Wanneer je dan nog in rekening neemt dat je ineens Natuurpunt steunt door je aankoop via jullie te doen, is dit zeker een meerwaarde. Bijkomend is het fijn om een ledenkorting te krijgen.
Duidelijke en overzichtelijke website.
Eenvoudige betaling.

De ecologische impact om een levering in een pick-up point te doen i.p.v. thuis is kleiner omdat hier minder transport voor nodig is en leveringen gegroepeerd kunnen worden. Daarom zou het fijn zijn wanneer deze optie ook gegeven wordt bij leveringsmethoden. Wanneer deze optie er is, verkies ik steeds deze om mijn ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Misschien is het zelfs leuk om - wanneer deze optie via de website wordt aangeboden - dit te vermelden dat je de ecologische impact verkleind door je pakje te laten leveren in een pick-up point in plaats van thuislevering.

Verder ben ik vergeten hoeveel tijd er tussen bestelling en levering zat (het was zeker meer dan 1 dag, dus zeker in orde), maar hierover heb ik misschien ook een nuttige tip. De ecologische impact van een onlinebestelling met levering van een drietal dagen na datum van bestelling is aanzienlijk kleiner dan deze van levering daags nadien. Dit omdat leveringen gegroepeerd kunnen worden en er bijgevolg minder transport nodig is. Misschien is dit ook iets om in de gaten te houden. Mits enige verklaring op de website, lijkt me dat het publiek dat jullie website bezoekt hiervoor zeker begrip kan opbrengen.

Sommige leveranciers bieden mezenbollen in bulk aan zonder netjes, maar ook zonder afzonderlijke verpakking per 6 stuks. Dit bespaart weer een hoop afval (plastic en piepschuim, wat beide toch slechte producten zijn).

Als natuurorganisatie lijken bovenstaande punten me leuke aandachtspunten om ook jullie ecologische impact te verkleinen.

corrie vrogten

Heb voor de eerste keer besteld. De producten werden snel en correct bezorgd.

In Belgie een ruim assortiment,dat ben ik in Nederland niet gewend.

Vooral zo doorgaan. De koolmezen eten, nu met jongen, heerlijk van de pindakaas met meelwormen.

yves de commer

Altijd al een fijne ervaring geweest en hun inzet voor de natuur is mooi,daarom dat ook lid ben en deze organisatie steun waar ik kan. voor de aankoop van produkten uit online shop vindt een zeer...

er zijn altijd goeie tips voor dagje uit met een mooi wandeling of fietstocht. de online shop vindt ik ook top. doe zeker zo verder want onze natuur is belangrijk

goh niet direkt dat me voor de geest kan halen,maar in iedere organisatie zijn dingen voor verbetering vatbaar. heb tot nu toe enkel positieve ervaringen

Correcte en kwaliteitsvolle levering.

Nog nooit negatieve ervaring gehad, tenzij bij een firma iets niet voorradig was

aankopen eenvoudig en vlot

Elke aankoop geeft een goed gevoel: de natuur helpen door Natuurpunt te steunen, en tegelijk ook de natuur in je eigen tuin helpen. Heel leuk om al die dieren in de tuin te zien.

Zeer goede kwaliteit

Niet bij alle producten staan er afmetingen of inhoud.

Silke

Kerstcadeau besteld, kwam geen statusupdate en bestelling ook niet terug te vinden in account. Na verder informeren bleek bestelling niet te zijn doorgezet in hun systeem. Met wat goede wil zou het...

Perfect!!

je kunt het vloerdopje precies op maat knippen