Levering

Moscato

Duidelijkheid

Marc Verbelen

Iets bestellen met ledenkorting is een aartsmoeilijke opgave. Eerst moet men een apart account maken voor de winkel. Als men dan wat plaatst in de winkelwagen en gaat afrekenen blijkt dat men... Iets bestellen met ledenkorting is een aartsmoeilijke opgave. Eerst moet men een apart account maken voor de winkel. Als men dan wat plaatst in de winkelwagen en gaat afrekenen blijkt dat men opnieuw moet inloggen om de ledenprijs te verkrijgen. Gelukkig had ik het lidnummer al ingevuld in het account. Mijn dochter had dat niet gedaan en kreeg de korting niet voordat ze het lidnummer in het account had toegevoegd.

Goede informatie op de website

Zie beschrijving hierboven: eenmaal aangelogd en men plaatst wat in de winkelwagen zou men niet opnieuw moeten aanloggen.

demey Lucas

Wij hadden graag een bestelling gedaan die op een verzamelpunt van natuurpunt dichtbij kwam, om het daar te gaan halen;ook hadden wij het daar kunnen bestellen en dan was al die rompslomp niet nodig... Wij hadden graag een bestelling gedaan die op een verzamelpunt van natuurpunt dichtbij kwam, om het daar te gaan halen;ook hadden wij het daar kunnen bestellen en dan was al die rompslomp niet nodig geweest

het pakket was ok,

systeem van voedselteams;1X per week bestellen op het afhaalpunt
in casu cafetaria Natuurpunt Bourgoyen/Ossemeersen

Bart Vandemoortele

Correct verlopen

Duidelijk

Tony de Greve

Zeer correct en bovendien perfecte opvolging van beschadigd ontvangen product

duidelijke foto's en omschrijving van de producten

tarief lid wordt niet toegepast wanneer je niet ingelogd bent, kan geven om bij de afrekening je lidnummer van Natuurpunt in te geven zodat je toch het ledentarief krijgt

geert crucke

Duurzaam, toekomstgericht, geëngageerd, informatief

informatief

het is erg onduidelijk - en is me niet gelukt - hoe je als lid van Natuurpunt je korting kan krijgen in de webwinkel

de smet peggy

100% tevreden

Goede communicatie, dankjewel.

alles ok

Lommaert

Vlot en duidelijk

Duidelijke omschrijvingen

Niet op stock, wanneer wel dan?

Mous Christiaen

Top!

uitgebreid aanbod qua eten

meer up to date houden van bevoorrading, indien een tijd niet meer leverbaar -> weghalen van de site

Jan

Correcte afhandeling en levering.

Goed product