Nicole Ouwehand

Lucienne Verheijen

Bestellen liep vlot online

Niets

AC Toney

Fijn ben echt tevreden mee

Snelheid van afhandeling

F.L.P Koen

Ben goed ziek geweest van dit poeder‼️ Voor iemand die (bruin)kraanwater kan verdragen uit Spanje en Thailand… roept behoorlijk wat vragen op… Neem aan dat dit poeder afkomstig is van een bevuilde... Ben goed ziek geweest van dit poeder‼️ Voor iemand die (bruin)kraanwater kan verdragen uit Spanje en Thailand… roept behoorlijk wat vragen op… Neem aan dat dit poeder afkomstig is van een bevuilde partij.

Verbeterpunten of tips?

Controle op de producten.

Reactie Naturaplaza:

Beste F.L.P Koen,
Beste F.L.P Koen,
Bedankt voor uw review, we waarderen het als klanten de tijd nemen om een review achter te laten. Helaas geef je aan niet tevreden te zijn over de ontvangen Moringa poeder.
We willen u graag verzekeren dat we de kwaliteit van onze producten zeer serieus nemen. Naar aanleiding van uw feedback hebben we het betreffende product grondig laten onderzoeken. De resultaten van deze tests geven geen aanwijzingen voor enige verontreiniging of afwijking in de samenstelling. Daarnaast hebben voor de desbetreffende batch geen andere klachten ontvangen.
We begrijpen echter dat elke persoon anders kan reageren op voedingsmiddelen en dat individuele gevoeligheden kunnen variëren. Het spijt ons dat je een onaangename ervaring hebt gehad.
Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen en dan staan wij open om u verder te helpen.
Team Naturaplaza

Marian Hattuma

Goede service en snelle afhandeling. Na twee dagen hadden we de producten al binnen!

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Communicatie en duidelijk informatie omtrent producten.

Geen.

Earthkeepers

Geweldig. Goede kwaliteit voor laagste prijs en snelle verzending.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Veel aanbod en meestal gewoon op voorraad, goede prijzen. Lage verzendkosten.

Verbeterpunten of tips?

Betaling kwam niet door en toen was de bestelling uit de winkelwagen, dus nogmaals bestelling geplaatst en toen had ik er 2. Dus betaalde 2x verzendkosten en 2 doosjes ontvangen. Altijd ok op... Betaling kwam niet door en toen was de bestelling uit de winkelwagen, dus nogmaals bestelling geplaatst en toen had ik er 2. Dus betaalde 2x verzendkosten en 2 doosjes ontvangen. Altijd ok op voorraad, maar was jammer.

Theo van der Veen

Heel goed

snelle accurate levering

Jennifer Hagens

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Goede, biologische kwaliteit zoetjes.
En de boomplantactie vind ik ook super.

Ingrid Groenewoud

Super snelle levering: zelfde dag!!

snel schakelen

A. Jacobsen