Top, zeer snelle reactie!

Alles was zeer snel geregeld, fijn!

Corne de Rooij

Gingen als enige een stap verder voor een beginnende ondernemer om een investeerder voor de financial lease te vinden.

En met Succes! Ook daarna is er vlot en adequaat ingespeeld op de afhandeling met het Tesla Delivery team.
Er werd snel gereageerd en er was ruim voldoende kennis van zaken.

Brouwer Business Partners

Soepele en vriendelijke afhandeling van de vraag, speelt flexibel in op onze vragen, alert

vriendelijk
flexibel
alert

Witte Roos Catering

Alles zijn perfect

Arthur is beste jullie medewerker

Snel en accuraat

Niet anders dan verwacht, zeer snelle reactie op mails

Snelle reacties en afhandelingen.

Snelle reacties en afhandelingen. Vriendelijke contactpersonen!

Anika Z.

Na het invullen van het contactformulier van Nationale Autolease is er de volgende ochtend al persoonlijk contact met mij opgenomen - heel prettig gesprek, en in de jungle van aanbieders en...

Van Nationale Autolease heb ik meteen de juiste offerte ontvangen, waar het bij anderen nogal mis ging. Ik ben heel prettig, professioneel en goed geholpen gedurende het hele traject.

Goeie service. Snelle reactie op vragen, Prima voorstellen, beter dan concurrent.

Zie hierboven.

Gerben

Super snelle service. Binnen een paar dagen had ik de financiering rond en kan ik volgende week de auto al halen. De adviseur (Kevin in dit geval) denkt me je mee en er is veel ruimte voor overleg....

- Snel
- Flexibel
- Servicegericht
- Scherpe tarieven

Snelle handelingen, vriendelijk geholpen, toen ik aan kwam met een andere auto dan die ik had aangevraagd zijn ze vriendelijk daar mee door gegaan en hebben ze alles geregeld voor mij.
bedankt

snel, vriendelijk, behulpzaam