Robbert Jongkind

Beheerd beleggen een kriem om aan te vragen en chat werkt niet

Vragenlijst en chatfunctie

Soheyla

Hypotheekaanvraag

Pluspunten

NIKS

Verbeterpunten

alles wat ik maar op kan noemen

Sebastiaan Roozendaal

Boete hypotheekofferte

Verbeterpunten

NN zet boete na vervallen hypotheekofferte door terwijl de vergunning nieuwbouwwoning is uitgesteld vanwege bezwaar. Contractueel hebben ze recht op het boete bedrag maar een vorm van coulance zit... NN zet boete na vervallen hypotheekofferte door terwijl de vergunning nieuwbouwwoning is uitgesteld vanwege bezwaar. Contractueel hebben ze recht op het boete bedrag maar een vorm van coulance zit er helaas niet in, jammer.

H.M. Heij

Uitstekende service en duidelijke communicatie

Pluspunten

snelle service, open en eerlijke communicatie, eenvoudig om informatie te vinden, snel contact met de adviseur.

Verbeterpunten

Niet altijd in 1 keer contact, maar altijd wel binnen een dag een antwoord of respons

S.J. Nanhekhan

Gemak staat bovenaan, makkelijk zaken doen!

Pluspunten

Het gemak waarmee je zaken kunt doen met NN is supergoed

Verbeterpunten

Ben al 2 jaar klant maar heb vooralsnog eigenlijk geen verbeterpunt ontdekt, ze reageren snel en helpen je indien nodig (als je al hulp nodig hebt) alles is vrij gemakkelijk te regelen en online te... Ben al 2 jaar klant maar heb vooralsnog eigenlijk geen verbeterpunt ontdekt, ze reageren snel en helpen je indien nodig (als je al hulp nodig hebt) alles is vrij gemakkelijk te regelen en online te vinden.

G. van Kapel

Pensioenvoorziening

Pluspunten

Uitstekend advies voor wat betreft onze financiële mogelijkheden in de nabije toekomst.

R. Verhoef

Afhandeling auto schade

Pluspunten

snel en correct behandeld

W.A. Plomp

Zeer tevreden!

Pluspunten

Klantgerichtheid. Duidelijkheid. Feedback.

Verbeterpunten

Statusmelding door klant geleverde documenten.

C.P.J. Geelhoed

Autoschade

Pluspunten

Vriendelijke en correcte behandeling van werknemer

Verbeterpunten

Als alle medewerkers zich zo correct en vriendelijk opstellen en zich kunnen inleven in de problemen van de klant en belangrijk het luisteren naar de klant dan kan ik mij geen verbeterpunten bedenken.

S J Spit

Telefonische schademelding

Pluspunten

Vriendelijk te woord gestaan.
Duidelijke en heldere communicatie.
Goed voorstel voor afhandeling schade.
Snelle afhandeling.

Geen.