Bart Nieborg

Het systeem werkt heel eenvoudig. Ze betalen snel uit en alles wijst zichzelf. Top!

Beste Bart,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt.
We hopen dat je campagne een groot succes...
Beste Bart,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel.

Larissa Vermeer

Ik ben heel erg tevreden over de donatie pagina. Het systeem werkt snel en eenvoudig. Ze betalen altijd exact op dezelfde dagen uit en je krijgt elke keer exact om 9:00 een mailtje met het bedrag... Ik ben heel erg tevreden over de donatie pagina. Het systeem werkt snel en eenvoudig. Ze betalen altijd exact op dezelfde dagen uit en je krijgt elke keer exact om 9:00 een mailtje met het bedrag wat je uitbetaalt krijgt. Dit wekt bij mij heel veel vertrouwen.

Ik heb 2 keer contact gehad met de helpdesk. Deze reageerde heel snel en professioneel.

Beste Larissa,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot...
Beste Larissa,
Team Nationale Donatie Pagina

Het werkte voor ons perfect. Je pagina delen via Facebook gaat eenvoudig en ze betalen snel uit.

Beste anoniem,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot...
Beste anoniem,