Ingrid van der Meij

Doet wat het belooft en moet doen. Prima. Geen opmerkingen.

Beste Ingrid,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt.
Beste Ingrid,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel.

Eijk

Ik vondt het in het begin moelijk om toe te geven dat ik een campagne aan ging maken maar ik ben blij dat toch gedaan hebben. het heeft mij familie heel veel geholpen in een lastige perioden

Beste Eijk,
Beste Eijk,

Letta

Ik ben erg goed geholpen toen ik er niet uit kwam met het instellen van de rekening waar het geld naar toe moest. Geld ophalen voor ons straatfeest ging heel eenvoudig.

Beste Letta,
Beste Letta,

Mirabella Van Luijk

Betalen snel uit en reageren snel op vragen

Beste Mirabella,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot...
Beste Mirabella,

Jill Bakker

Ik ben erg tevreden over de support. Ik was aan het zoeken waar ik mijn rekeninggegevens moest invullen. Dit bleek ik met een iDEAL betaling te moeten instellen. Ze hebben me snel geholpen en... Ik ben erg tevreden over de support. Ik was aan het zoeken waar ik mijn rekeninggegevens moest invullen. Dit bleek ik met een iDEAL betaling te moeten instellen. Ze hebben me snel geholpen en achteraf gezien was het heel logisch.

Beste Jill,
Beste Jill,

Al-mahdi

Leuk centjes opgehaald voor een mooie feest in het buurthuis. Op mobiel is het menu op campagne te beheren soms niet goed zichtbaar.

Beste Al-mahdi,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot...
Beste Al-mahdi,

Moniek

Ik heb een vriendin van mij, Lora, geholpen met het opzetten van een campagne. Eerlijk gezegd was dit totaal niet nodig omdat het zichzelf allemaal wijst. Samen hebben we de campagne veel gedeeld... Ik heb een vriendin van mij, Lora, geholpen met het opzetten van een campagne. Eerlijk gezegd was dit totaal niet nodig omdat het zichzelf allemaal wijst. Samen hebben we de campagne veel gedeeld op social media en heeft ze voldoende geld opgehaald om haar videoclip op te nemen! Bedankt Nationale Donatie Pagina!!!!

Beste Moniek,
Beste Moniek,

Chantal w

Ik kan mijn campagne niet delen er staat error 404

Beste Chantal,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je campagne niet kon delen op Facebook.
Omdat je je e-mail afgelopen zaterdag stuurde, waren we nog niet in de...
Beste Chantal,
Omdat je je e-mail afgelopen zaterdag stuurde, waren we nog niet in de gelegenheid om te reageren op je e-mail. Wij zijn onze processen aan het aanpassen zodat we ook in het weekend snel kunnen reageren op problemen.
We hebben vandaag, maandag, direct je probleem doorgezet naar onze technische afdeling en deze hebben het probleem met je campagne inmiddels opgelost. Je campagne is nu bereikbaar via onderstaande URL
Heel veel succes met je campagne en excuses voor het ongemak.
Nationale Donatie Pagina

Paul

Voor onze buurtvereniging heb ik een donatie pagina opgezet zodat we een buurtfeest kunnen organiseren dit ging heel simpel we hebben nu het geld voor ons buurtfeest bij elkaar zodat we een gezellig... Voor onze buurtvereniging heb ik een donatie pagina opgezet zodat we een buurtfeest kunnen organiseren dit ging heel simpel we hebben nu het geld voor ons buurtfeest bij elkaar zodat we een gezellig avond hebben ik moest wel even zoeken hoe ik mijn rekeningnummer moest instellen

Beste Paul,
Beste Paul,

Boaz

De nationale donatie pagina werkt snel en ziet er ook nog eens goed uit. Ik heb een campagne gestart voor een goede vriendin van mij. Het delen op Facebook gaat heel eenvoudig via de speciale deel... De nationale donatie pagina werkt snel en ziet er ook nog eens goed uit. Ik heb een campagne gestart voor een goede vriendin van mij. Het delen op Facebook gaat heel eenvoudig via de speciale deel knoppen. Het geld van de donaties komt altijd netjes elke maandag en donderdag binnen op mijn bankrekening. Super!

Beste Boaz,
Beste Boaz,