Erica Schonk

Een tijdje geleden van dit systeem gebruik gemaakt om geld in te zamelen voor de Alpe d'HuZes. Werkte zoals verwacht.

Annemie Van der Linde

Wij willen iedereen bedanken die gedoneerd heeft. Jullie hebben ons echt geholpen. Bedankt!

Buddy

Ik had de URL van de pagina in een QR code gestopt en deze uitgeprint en in de kantine gehangen. Zo een mooi centje opgehaald voor sponsoring van de competitie.

Nicolas Van slooten

Het was voor mij onduidelijk dat je zelf moest zoeken naar donateurs door de pagina te delen op facebook of twitter. Als je dit gedaan hebt werkt het wel.

Mastenbroek

Erg tevreden over de donatie pagina. Werkt snel en eenvoudig en ook contact met de helpdesk verloopt goed. Uitbetalingen netjes op de aangegeven dagen.

Sjantal

Werkt goed!

Beste Sjantal,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt.
Beste Sjantal,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel.

Egbertus van den Berg

Super! De site werkt erg fijn. Het was even zoeken hoe ik de rekening moest instellen waarop ik de gelden wilde ontvangen maar na contact met de support desk was het zo opgelost.

Beste Egbertus,
Beste Egbertus,

rylana

Iedereen bedankt voor de donaties helaas heeft de operatie niet geholpen en is onze lieve hond Charly alsnog overleden.

Beste Rylane,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot succes...
Beste Rylane,

Anne-Brett Baggerman

We hebben voor onze barrel challenge een mooie bak sponsorgeld opgehaald met deze app. Lekker!!!

Beste Anne-Brett,
Beste Anne-Brett,

Aike

Campagne aanmaken, delen via Facebook en klaar! Centjes worden netjes binnen enkele dagen bijgeschreven op mijn rekening zoals belooft.

Beste Aike,
Bedankt voor het plaatsen van je review!
We hopen dat je campagne een groot succes...
Beste Aike,