32 beoordelingen

32 Reviews

Nagihen Langedijk

8/10

In het begin kreeg ik geen donaties binnen omdat ik mijn campagne niet had gedeeld met vrienden op Facebook. Nadat ik dit wil had gedaan werkte het opeens wel goed.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Nagihen, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Nagihen, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Fathi

10/10

Voor school hadden we een opdracht gekregen om geld op te halen voor een goed doel. Via Google kwamen we bij deze site terecht. We hebben met onze projectgroep een leuk bedrag opgehaald voor het... Voor school hadden we een opdracht gekregen om geld op te halen voor een goed doel. Via Google kwamen we bij deze site terecht. We hebben met onze projectgroep een leuk bedrag opgehaald voor het schoolproject.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Fathi, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Fathi, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Schonk

10/10

Top!

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Schonk, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Schonk, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Renatus

8/10

Het gaat niet vanzelf. Je moet wel zorgen dat je je campagne veel deelt op bijvoorbeeld Facebook enzo anders werkt het niet maar dat is eigenlijk wel heel logisch.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Renatus, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Renatus, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Aran Lee

10/10

Eenvoudig in gebruik, vertrouwd, doen wat ze zeggen.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Aran, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt... Beste Aran, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Francis

10/10

De website is makkelijk en we hebben een campagne gemaakt om geld op te halen voor onze Dennis zodat hij nog een keer nar Disneyland kan want dat wil hij heel graag dus iedereen die gedoneerd heeft... De website is makkelijk en we hebben een campagne gemaakt om geld op te halen voor onze Dennis zodat hij nog een keer nar Disneyland kan want dat wil hij heel graag dus iedereen die gedoneerd heeft heel erg bedankt. doneren ging goed door heel veel te delen via facebook. je moet wel delen via facebook anders doneren mensen niet.