Nagihen Langedijk

In het begin kreeg ik geen donaties binnen omdat ik mijn campagne niet had gedeeld met vrienden op Facebook. Nadat ik dit wil had gedaan werkte het opeens wel goed.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Nagihen, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Nagihen, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Fathi

Voor school hadden we een opdracht gekregen om geld op te halen voor een goed doel. Via Google kwamen we bij deze site terecht. We hebben met onze projectgroep een leuk bedrag opgehaald voor het... Voor school hadden we een opdracht gekregen om geld op te halen voor een goed doel. Via Google kwamen we bij deze site terecht. We hebben met onze projectgroep een leuk bedrag opgehaald voor het schoolproject.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Fathi, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Fathi, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Schonk

Top!

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Schonk, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Schonk, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Renatus

Het gaat niet vanzelf. Je moet wel zorgen dat je je campagne veel deelt op bijvoorbeeld Facebook enzo anders werkt het niet maar dat is eigenlijk wel heel logisch.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Renatus, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Renatus, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Aran Lee

Eenvoudig in gebruik, vertrouwd, doen wat ze zeggen.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Aran, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt... Beste Aran, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Francis

De website is makkelijk en we hebben een campagne gemaakt om geld op te halen voor onze Dennis zodat hij nog een keer nar Disneyland kan want dat wil hij heel graag dus iedereen die gedoneerd heeft... De website is makkelijk en we hebben een campagne gemaakt om geld op te halen voor onze Dennis zodat hij nog een keer nar Disneyland kan want dat wil hij heel graag dus iedereen die gedoneerd heeft heel erg bedankt. doneren ging goed door heel veel te delen via facebook. je moet wel delen via facebook anders doneren mensen niet.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Francis, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Francis, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

EW

Geen problemen, komen afspraken na.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste EW, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt... Beste EW, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Jorrick Van Bree

Ik ben blij dat er apps zijn waarmee we mensen in nood kunnen helpen. Uitbetalingen kwamen heel snel zoals beloofd.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Jorrick, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Jorrick, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Feiko-Jan

Het is heel handig om snel een donatie campagne op te zetten. We hebben het systeem gebruikt om geld op te halen om een jeugdkamp te organiseren. We hebben een link naar de donatie pagina gedeeld... Het is heel handig om snel een donatie campagne op te zetten. We hebben het systeem gebruikt om geld op te halen om een jeugdkamp te organiseren. We hebben een link naar de donatie pagina gedeeld met alle ouders van de kinderen en hebben we deze manier een leuk bedrag opgehaald om het jeugdkamp te organiseren. Het was super! Bedankt!

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Feiko-Jan, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Feiko-Jan, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina

Ingrid van der Meij

Doet wat het belooft en moet doen. Prima. Geen opmerkingen.

Reactie Nationale Donatie Pagina:

Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes... Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te lezen dat je een positieve ervaring met ons hebt en dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je campagne een groot succes is/wordt en dat je veel geld inzamelt voor jouw doel. Met vriendelijke groet, Team Nationale Donatie Pagina