Rosita van Beljouw

Werkt eenvoudig en ze betalen snel uit.

René

Ik heb een campagne aangemaakt om geld op te halen voor mijn zus die Australië woont. Zelf ondervind mijn zus op dit moment gelukkig geen hinder van de ramp die daar plaats vind. Ze ziet echter wel... Ik heb een campagne aangemaakt om geld op te halen voor mijn zus die Australië woont. Zelf ondervind mijn zus op dit moment gelukkig geen hinder van de ramp die daar plaats vind. Ze ziet echter wel hoe zwaar haar land het heeft en ze zamelt daarom geld in om de dieren te helpen. Via de Nationale donatie pagina heb ik eenvoudig een campagne kunnen aanmaken om mijn zus te helpen om geld in te zamelen. Het delen van de campagne via Facebook gaat eenvoudig en ik heb al een aantal keer netjes het geld op mijn rekening gestort gekregen.

Germien van Beljouw

Als je niets deelt op faceboek haal je ook geen geld op

Alisha de la Rambelje

Ik moest elke keer opnieuw inloggen op mijn mobiel, dat wat niet heel erg handig. Het geld werd wel netjes een paar keer per week op mijn rekening gestort.

Zwaan

Wij hebben een campagne aangemaakt om de slachtoffers van de bosbranden in Australië te helpen. Wij willen iedereen bedanken die mee gedoneerd heeft.

C. Beersum

Handig om geld in te zamelen

Dirk Wagenveld

We hebben met oud een nieuw een gezamenlijk vuurwerk georganiseerd. Via de Nationale Donatie pagina hebben we een mooi bedrag in de buurt verzameld waarmee we dit vuurwerk hebben betaald.

Ekram

We hadden op oudejaarsdag wat vragen over de uitbetlaingen. Ze reageerden snel en we hebben daarom snel een pagina aangemaakt. Keep it up!!

Alisha de la Rambelje

Werkt erg handen, je kunt met de knoppen op je campagne pagina eenvoudig je campagne delen op social media. Je wordt elke week netjes een paar keer uitbetaald. Sommige donaties staan al na 24 uur op... Werkt erg handen, je kunt met de knoppen op je campagne pagina eenvoudig je campagne delen op social media. Je wordt elke week netjes een paar keer uitbetaald. Sommige donaties staan al na 24 uur op je eigen rekening.

Kemira

Snelle helpdesk