Nationale Catering Cadeaubon

Nationale Catering Cadeaubon Ook benieuwd naar feedback over de webshop Nationale Catering Cadeaubon? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company845
7.8/10
Goed (8/10)
83 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Nationale Catering Cadeaubon met 7.8/10. Gebaseerd op 845 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
De informatie over de bezorging
Kwaliteit klantenservice & email
Zeer goed (9/10)
Het verloop van de bezorging
Zeer goed (9/10)
De kwaliteit van het eten

De Lepeleere Ronny

Beste , ik ben diep teleurgesteld in jullie bedrijf want je moet het maar eens tegenkomen dat je bezoek heb om een een leuke avond te beleven en dat je de gereserveerde tapa niet hebt ontvangen op de dag van afspraak daarom zal ik dan ook niets meer bestellen.

M. Florack
Zeer slecht (2/10)
M. Florack

Reactie Nationale Catering Cadeaubon:

Beste Maureen,
wat vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent. Omdat onze koks geen kunstmatige toevoegingen of conserveringsmiddelen gebruiken, vriezen zij sommige producten in. Daarom kan het voorkomen dat je tapasarrangement (gedeeltelijk) bevroren wordt bezorgd. Dit gaat uiteraard niet ten koste van de kwaliteit van het eten. Wij zullen vanmiddag contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Score voor Nationale Catering Cadeaubon:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Via vakantieveilingen de spaanse tapas besteld. heb extra betaald om de tapas voor 13.00 in huis te hebben. ik kreeg s'ochtends een sms dat er 90 minuten vertraging zou zijn, nou oké dacht ik. daarna kreeg ik een sms dat er 200 minuten vertraging zou zijn... niet leuk, om half drie werd het geleverd. alles bevroren behalve de pasta en couscoussalade. het lijkt me dan niet echt vers bereid door de 'chefs', maar goed, wij hebben geproefd van de salades en schrokken van de nare chemische smaak, ik had de smaak na een uur nog in mijn mond zitten, vreselijk! de rest zag er ook echt niet smakelijk uit, dus alles is in de kliko beland en zijn we maar chinees gaan halen. ik zou niemand adviseren om hier iets te bestellen en al zeker niet voor die belachelijke prijzen! dit nooit meer..

marieke
Zeer slecht (2/10)
marieke

levering was volgens doorgegeven tijd

Score voor Nationale Catering Cadeaubon:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Aziatische tapas.
ze kwamen diepgevroren aan, op het papiertje stond 15 min in de oven op 180 graden. daarmee zijn ze nog niet ontdooit. absoluut niet vers, het wordt homemade genoemd - home = een fabriek?.

nicole
nicole

erg makkelijk te volgen hoe laat het wordt bezorgd

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Veiling op vakantieveilingen gewonnen en besteld voor valentijnsdag. .
de tijd van bezorging was prima te volgen..
het eten was makkelijk warm te maken en goede uitleg erbij. (erg fijn voor iemand die niet kan koken :-)).
het eten was erg goed en meer dan genoeg. erg tevreden dus.

Pranger

De aziatische tapasmaaltijd... nou ja, aziatisch; ook noord afrikaanse gerechten en turks brood en arabisch brood. niks geen tapas maar grote bakken met producten zonder samenhang. geen verbindende saus droge rijst en couscous. slecht op smaak gebracht . een echte afknapper.

Krista de Boer

Ik heb de tapas voor 8-16 personen besteld. fantastisch! ruim genoeg voor 10 volwassenen als hoofdgerecht. bezorging netjes op tijd met track&trace, goed gekoeld en perfecte opwarm instructies! 100% voor herhaling vatbaar.

T. Plate
T. Plate

Product zoals beschreven is geleverd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn ervaring met de nationale catering cadeaubon is prima! de bezorging is is ook heel goed..
ik had de spaanse tapas besteld. het zag er heel goed uit en was erg lekker! het opwarmen was zo gepiept. erg makkelijk.

A. Manderfeld
A. Manderfeld

het was goed verzorgd

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het was de eerste keer, het is goed bevallen.

Krista de Boer

C. Boon
C. Boon

Kwaliteit en hoeveelheid is prima

Beveelt u dit bedrijf aanJa

We hebben genoten van de spaanse tapas. ideaal om op deze manier thuis te laten bezorgen.

Bedrijfsinformatie

De Catering Cadeaubonnen

De cadeaubonnen zijn er in verschillende waarden, van 1 tot en met 7 sterren. Elke cateringbon is voorzien van een unieke cadeaubon code waarmee online een Culinair Catering Arrangement kan worden besteld. Een uniek en origineel cadeau. Dat is een leuke verrassing als verjaardagscadeau of keuze kerstpakket!
Adres
Pampuslaan 126