NaSmaak

Klantenservice
Levering
Product
Website

Snelle levering en erg blij met mijn aankoop.

Snelle levering.

Fleur

Leuke set besteld van het HK Living servies.

Duidelijkheid, overzichtelijk en zeer snelle levering.

Nee. Dit is mijn eerste ervaring met Nasmaak maar zeker voor herhaling vatbaar. Leuke shop met mooie spullen!

Een heel correcte afhandeling van de bestelling. Snel en we werden goed op de hoogte gehouden.

Wanneer de bezorging is en hoe laat

Tot nog niet geen .

Martin

Duidelijke website. Toch was er onduidelijkheid over de afleverdatum. De gekozen afleverdatum was niet mogelijk maar er werd een alternatieve afleverdatum voorgesteld. Er werd niet gevraagd om een...

Makkelijke telefonische bereikbaarheid.

Duidelijker communicatie voor wat betreft afleveren. De montagehandleiding van de tv-kast is per e-mail verzonden wat heel onhandig is. Vanaf je telefoon werkt het niet dus moet je handleiding zelf printen. Alleen al dit is aanleiding om niets meer bij NaSmaak te bestellen.

Twee stoelen gekocht

Snelle levering!

Renco de Jong

Persoonlijk, snelle levering meubelen, ruim aanbod qua woninginrichting, goede kwaliteit.

Goede service, vriendelijk en behulpzame medewerkers

Online account: niet up to date, mijn persoonlijke account aanmaken ook al in de winkel mijn gegevens doorgegeven, meer uit te halen,

L. Knape

Zeer goed.

Levering was veel sneller dan was gezegd.

Misschien tip voor onderhoud.

Kirsten

Erg blij met deze webshop omdat ze een artikel hadden dat ik graag wilde en dat in andere webshops uitverkocht was of pas veel later (een maand later) geleverd zou kunnen worden.

Snelle bezorging, duidelijke informatie per mail,

Ik vond de verzendkosten aan de hoge kant

Snelle levering en goede tijdsindicatie hiervan.

Een van de onderdelen vh bestelde servies bleek bij aflevering gebroken. Geen moeilijk gedoe. Volgende dag al een vervangend exemplaar ontvangen.

Is top!

John Tijssens

Correcte en snelle levering.