NaSmaak

Levering
Product
Website

J.D. Dijkhuizen

Goede informatie, snelle levering.

Zeer nette service

Mailt helemaal van te boren wanneer zij dit product verwachten en wanneer ik het dan in huis zoo hebben

Hele leuke spullen, elke keer weer anders in de winkel. Goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Vlotte benadering, snelle levering

Er ging iets mis in het versturen van de nota via de mail. Via mail en telefoon verloopt het contact afstandelijker. In de winkel is dit snel opgelost.

Rachelle Smith

Top service! Bij het meubel stond dat de verwachte levertijd 1-3 weken was. Ik had het meubel z.s.m. nodig en 3 weken duurde te lang, dus ik heb een bericht gestuurd met de vraag of het eerder kon....

Snelle communicatie en vriendelijk personeel. De bezorger hoefde eigenlijk alleen maar beneden bij het appartementencomplex te komen, maar hij heeft het meubel toch naar binnen gebracht bij mij. (2 hoog). Gelukkig, want het pakket was enorm zwaar! Het meubel is trouwens ook erg mooi en precies zoals op de foto!

Geen verbetertips

Zeer nette service goede bereikbaarheid.

De snelle service

De handleiding beter bijvoegen. Deze ontbrak.

Prima ervaring, snelle levering.

Snelle levering en prima prijzen.

Leuk

Ron

Prachtige spullen

nee

nee

JderR

Prima winkel met leuke spullen.

Prima service! Tv kastje gekocht online. Bij levering bleek het deurtje niet helemaal te passen. Gebeld en we kregen direct een nieuwe. Kastje is nu helemaal af!

Goede service