NaSmaak

NaSmaak Ook benieuwd naar feedback over de webshop NaSmaak? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company805
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NaSmaak met 8.7/10. Gebaseerd op 805 ervaringen.
Website
Product
Levering
Klantenservice

Voldoende (6/10)

overzichtelijke website

betere indicatie van leveringstijd, betere service bij levering

Score voor NaSmaak:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring was goed, alleen betere service bij levering was prettig geweest.

Mia
Mia

Goed op de hoogte gehouden van verzending

De verzending van grotere objecten beter inpakken; ik heb nu wat zwarte vegen op mijn tafel die er niet hoefden te zitten. Wel heel fijn dat je zo goed op de hoogte wordt gehouden wanneer het bezorgd wordt.

Reactie NaSmaak:

Bedankt voor het tijd nemen van het plaatsen van een beoordeling. Fijn om te horen! Vervelend dat u zwarte vegen op de tafel heeft. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Zojuist heb ik een mail gestuurd hoe wij dit verder kunnen oplossen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles ging goed, alleen tafel zelf was wat twijfelachtig verzonden. kwam half open aan.

Onacceptabel (1/10)

Zie bovenstaand. Betere communicatie. Waarschijnlijk is het probleem intern al opgepakt, maar daar zie ik vanachter mijn pc niets van. Een kort mailtje met dat er aan gewerkt wordt zou al helpen. Jullie kunnen in potentie een veel hoger cijfer krijgen, maar dan moet er echt aan de communicatie gewerkt worden.

Score voor NaSmaak:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn ervaring met het bedrijf was positief, toen mijn product geleverd werd is dit echter omgeslagen naar negatief. mijn bestelling is vorige week donderdag geleverd (8 juni). de spiegel die ik besteld had, bleek helemaal kapot te zijn. ik heb meteen gebeld naar nasmaak en zij adviseerden mij een mail te sturen naar info@nasmaak.nl met een foto van het kapotte product. dit heb ik meteen gedaan. ik heb echter tot op heden niets meer vernomen. ik heb er gisteren nog een mailtje achteraan gestuurd, om te vragen of ik wellicht meer informatie toe moet sturen. de spiegel ligt nog steeds - aan diggelen - op mijn eettafel. en ik ben benieuwd of ik hem terug moet sturen, of weg kan doen. ik houd er op deze manier een nare 'nasmaak' aan over. en snap dat dit niet binnen een dag opgelost kan worden, maar een bevestigingsmailtje dat mijn .
mail ontvangen is en jullie ermee aan de slag gaan, was al heel anders geweest.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering en duidelijke website

Score voor NaSmaak:5/5

Prima!.

Marco
Marco

Reactie NaSmaak:

Wat fijn om te horen Marco! Hopelijk is de bank naar wens. Graag zien we je een volgende keer terug.

Score voor NaSmaak:4.5/5

Heel goed.

Servicegericht.

Reactie NaSmaak:

Wauw! Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer! Hopelijk zien we je weer eens terug! Groet, Annick

Score voor NaSmaak:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantvriendelijk, meedenken met de klant. zelfs extra foto' s toegestuurd i.v.m. kleur. goed telefonisch bereikbaar.

Veel keuze. Originele spullen

Reactie NaSmaak:

Goed om te horen dat je fijn in onze winkel hebt kunnen winkelen. Graag tot een volgende keer! Groet, Annick

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super mooi bedrijf met originele spullen en enthausiast personeel dat je lekker rustig laat rond kijken maar klaar staat om je te helpen.

Groter pand

Bedankt voor het mooie cijfer! Groet, Annick

Een goede ervaring.

Zaal
Zaal

Men acteert adequaat

Reactie NaSmaak:

Wat leuk dat we je op nieuwe ideeën brengen en kunnen inspireren! Graag tot een volgende keer! Groet, Annick

Score voor NaSmaak:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk jong en fris bedrijf. elke keer als je de door de showroom loopt kom je altijd weer nieuwe ideen tegen.

Mieke
Mieke

Leuke collectie. communicatie over levering en bezorging was prima.
Betrokken medewerksters !

Reactie NaSmaak:

Bedankt voor de positieve beoordeling en het mooie cijfer! Leuk om te horen dat jullie goed geslaagd zijn bij ons in de winkel. Graag weer tot een volgende keer! Groet, Annick

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke collectie sfeervol getoond in het pand. we hebben er sinds vorig jaar veel spullen gekocht en de communicatie over levering en bezorging was prima..
betrokken medewerksters !.

Bedrijfsinformatie

Bij Nasmaak zijn design meubels betaalbaar. Vanaf €100 verzenden we gratis. Bekijken en afhalen kan in onze 500 m2 showroom in Heerenveen!
Adres
Kuper 14