NaSmaak

Product
Levering
Klantenservice

Slumpoil

Positieve ervaring, uitstekend geholpen met het uitzoeken van een relatiegeschenk.

Meedenken en een assortiment welke niet alledaags is. Uniek !

Reactie NaSmaak:

Wat fijn om te horen! Wij hopen je snel weer te kunnen helpen :)

E. Blok

Heb eetkamer stoelen besteld in de avond en volgende dag werd ik netjes gebeld om een bezorg afspraak te maken en 2 dagen na mijn bestelling kreeg ik het netjes thuis bezorgd. Hele fijne zaak en ga...

Snelle levering, hele goede communicatie, mooie artikelen, echt aanrader deze winkel.

Mart

Prima reactie, stoelen waren op voorraad. Snelle levering

Mooi product

ze zeggen dat ze 24-7 bereikbaar zijn, maar reageren van vrijdagmiddag tot maandag niet op mail..

Goed product, snelle levering!

Snel, makkelijk te bestellen

Thanks :)

Wij zijn erg tevreden met de aankoop en de helderheid op de site. Wij waren op zoek naar een bepaald artikel dat bijna overal een langere levertijd had en daardoor tijdelijk was uitverkocht. Nasmaak...

Overzichtelijke site, vlotte levering en 'hufterproof' ingepakt zodat het heel aan kwam (gekozen voor levering via DPD wat ook erg prettig was).

Prima, leuk en vlot geholpen.

direct mee kunnen nemen en daarnaast ook snelle levering

aflevering na kantoortijden is aan te bevelen. wij konden ze een dag later ook gelukkig zelf ophalen.

Reactie NaSmaak:

Bedankt voor je beoordeling!

Goede service, vriendelijk personeel.

erg behulpzaam. goede samenwerking.

zo het niet zo gauw weten.

Dank je wel :)

K Douwenga

Goede communicatie

Meer op voorraad

Reactie NaSmaak:

Bedankt voor je beoordeling Klaasje!

Alweer top samenwerking!

stipsheid en goede service online/mail

Reactie NaSmaak:

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling en tot de volgende keer ;)

Mirjam

Goed, het bestellen ging makkelijk, de website is overzichtelijk, de verwachte levertijd werd snel gecommuniceerd, net zoals de datum en tijdstip van bezorging.

De afspraak voor het bezorgen ging allemaal heel prettig. Ik had 3 artikelen besteld die op dezelfde dag bezorgd zouden worden maar wel door verschillende bedrijven. Hiervoor werd netjes de dag van tevoren over gebeld voor afstemming, en het tijdstip van bezorging werd door beide bedrijven goed gecommuniceerd.

Het is jammer dat als je 3 dingen besteld waarvan er 2 een levertijd van enkele weken blijken te hebben, je het andere artikel dat wel op voorraad is niet alvast toegestuurd krijgt.
Verder vind ik het ook best raar dat als ik voor ongeveer 300 euro spullen aanschaf en ik wil hiervan 1 klein goedkoop artikel niet, ik de retourkosten van 7 euro zelf moet betalen.

Reactie NaSmaak:

Bedankt voor je beoordeling en tip. Zoals bij ons op de website staat aangegeven vergoeden wij de retourkosten niet. Mits een artikel beschadigd is aangekomen natuurlijk. Dit was niet het geval. Misschien dat dit in de toekomst nog veranderd word. Op dit moment hanteren wij deze regel. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Nasmaak :)