NaSmaak

de Boer

Prima service

snel, vriendelijk

Alie van der Veen

We kenden de winkel nog niet. Maar.... leuk en vriendelijk personeel. Gezellige winkel met veel keus. Goede prijs /kwaliteit

Denken en werken voor 100 % mee!

Grote meubels besteld, deze konden opgeslagen worden tot de verhuizing. Ook kleinere spullen gekocht, hierbij goede informatie gekregen over levertijd, prima service!

Vriendelijk personeel, goede communicatie over levering

TWoniem

Ik weet niet precies wat ik moet zeggen maar veel beter dan zo zal het wel nooit wordeb

Ongelofelijk snelle levering, nog nooit meegemaakt bij een meubel winkel

Geen idee

J.D. Dijkhuizen

Goede informatie, snelle levering.

Zeer nette service

Mailt helemaal van te boren wanneer zij dit product verwachten en wanneer ik het dan in huis zoo hebben

Hele leuke spullen, elke keer weer anders in de winkel. Goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Vlotte benadering, snelle levering

Er ging iets mis in het versturen van de nota via de mail. Via mail en telefoon verloopt het contact afstandelijker. In de winkel is dit snel opgelost.

Rachelle Smith

Top service! Bij het meubel stond dat de verwachte levertijd 1-3 weken was. Ik had het meubel z.s.m. nodig en 3 weken duurde te lang, dus ik heb een bericht gestuurd met de vraag of het eerder kon....

Snelle communicatie en vriendelijk personeel. De bezorger hoefde eigenlijk alleen maar beneden bij het appartementencomplex te komen, maar hij heeft het meubel toch naar binnen gebracht bij mij. (2 hoog). Gelukkig, want het pakket was enorm zwaar! Het meubel is trouwens ook erg mooi en precies zoals op de foto!

Geen verbetertips

Zeer nette service goede bereikbaarheid.

De snelle service

De handleiding beter bijvoegen. Deze ontbrak.

Prima ervaring, snelle levering.

Snelle levering en prima prijzen.