Salon Elite

Erg tevreden!

Snelle levering, grote voorraad

Ger van de Geijn

Leuk bedrijf goede service klant vriendelijk jammer dat de aanbevolen gel niet op mijn nagels bleef zitten ben weer overgestapt op acriel

Toegankelijkheid klantvriendelijk

Ga zo door

Anja Meijer

Goede ervaring.

Vriendelijkheid, goede service en advies

Yvonneforster@yahoo.co.uk

Erg goed

Meer aanbiedingen en acties

Pink Styling

Superservice, snelle leveringen, eerlijke mensen

Mocht je vragen hebben dan staan ze je altijd vriendelijk te woord en nemen te tijd

Mieke Vriends

Prettige ervaring heb ik met het bedrijf. De bestelling is na een dag binnen en snelle reactie op mail. Ik bestel hier sinds kort en tot nu toe alles positief.

De spaarpunten die je kunt verzamelen.

Nog niet.

Ina

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Ina, Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent op alle punten. We doen ons best iedereen een juist advies te geven. Het wil uiteraard niet zeggen dat wanneer wij erg enthousiast zijn over... Beste Ina, Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent op alle punten. We doen ons best iedereen een juist advies te geven. Het wil uiteraard niet zeggen dat wanneer wij erg enthousiast zijn over een product dat u dat ook bent. Wel wil ik benadrukken dat wij alleen maar producten verkopen en adviseren waar wij achter staan. Ik hoop dat wij u nog kunnen helpen met andere producten en of merken. Door Black Friday kan het zij dat de bestelling iets vertraagd is geweest maar normaal sturen we dezelfde dag voor 17.00 uur de bestellingen nog weg. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Nagelproducten.nl

Monique vd ven

Geweldig, snelle levering goeie kwaliteit en een leuk cadeau, een echte aanrader