A.Wiekens

Snelle levering, uiterst tevreden

Snel en accuraat

Marie-José Claassens

Super klantvriendelijk, kreeg meteen een persoonlijk mailtje omdat een product niet leverbaar was. Met daarbij een fijn alternatief aangeboden. Top

Duidelijke site, uitleg van de producten, goede kwaliteit-prijs verhouding, groot assortiment.

Nog niets kunnen ontdekken

Inge Beltman

Fijne en deskundige dames die mee denken. Erg persoonlijk contact.

Klantgerichtheid

Daniella Ramael

Supersnelle bezorging van de bestelde artikelen.

Ricky vEerden

Het is gewoon heel goed .vooral in het contact en het leveren gewoon super.

Als er iets niet goed is en je belt wordt het opgelost .en wel gelijk👍👍ik vind dat je het pakketje wat je besteld hebt

Als je een pakketje esteld hebt weet je nooit wanneer het binnen komt .Je kunt het niet volgen

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Ricky, Als de bestelling bij ons weg gaat, ontvang je automatisch een mail met de track & trace code. Kan het zijn dat hij in ongewenst terecht komt? Heb je het juiste email adres bij je... Beste Ricky, Als de bestelling bij ons weg gaat, ontvang je automatisch een mail met de track & trace code. Kan het zijn dat hij in ongewenst terecht komt? Heb je het juiste email adres bij je account gegevens staan? Vriendelijke groet, Merit - Nagelproducten.nl

Bianca

Goed contact
Goede levering
Afspraken worden nagekomen

Contact
Levering
Extraatje

Wat op de site staat in huis hebben

S. Talboom

Snelle en keurige levering! Netjes verpakt.

Salon Elynora

Erg fijn en leuk bedrijf. Personeel is ook vriendelijk en denkt altijd met je mee. Ik kom er al een aantal jaren voor diverse opleidingen en trainingen en het aanschaffen van producten. Ik zeg een... Erg fijn en leuk bedrijf. Personeel is ook vriendelijk en denkt altijd met je mee. Ik kom er al een aantal jaren voor diverse opleidingen en trainingen en het aanschaffen van producten. Ik zeg een aanrader voor opleidingen en voor aanschaf producten.

Vera

Online mijn bestelling gedaan via een overzichtelijke site. De bestelling is dezelfde dag nog gepost en de daarop volgende dag door mij ontvangen. Ben zeer tevreden met het produkt.

Duidelijke beschrijving van het produkt , duidelijke vermelding over de inhoud / gewicht
Prijs is meteen zichtbaar.

Dees

Wat ik moest hebben konden ze leveren. Snelle service

Prima service