Ina

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Ina,
Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent op alle punten. We doen ons best iedereen een juist advies te geven. Het wil uiteraard niet zeggen dat wanneer wij erg enthousiast zijn over een product dat u dat ook bent. Wel wil ik benadrukken dat wij alleen maar producten verkopen en adviseren waar wij achter staan. Ik hoop dat wij u nog kunnen helpen met andere producten en of merken.
Door Black Friday kan het zij dat de bestelling iets vertraagd is geweest maar normaal sturen we dezelfde dag voor 17.00 uur de bestellingen nog weg.

Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Team Nagelproducten.nl

Monique vd ven

Geweldig, snelle levering goeie kwaliteit en een leuk cadeau, een echte aanrader

Mirjam Franken

Een goed ervaring. De werknemers zijn altijd vriendelijk en zeer behulpzaam en proactive.

Ik kan tot nu toe veel vinden wat ik nodig heb.

Ik vind het moeilijk om de producten te vinden dat ik nodig heb. Zo spendeer te veel tijd zoekend op de website resulterend dat ik geeb bestellig plaatst. Ik zou zelf niet weten hoe de producten beter onder verdeeld moet worden. Je zou product aanbevelingen kunnen doen. Bv: ik heb een primer nodig, ik klik het aan. Dan zou je een bijpassende nagel cleaner en basecoat kunnen aanbevelen onder mijn selectie. En als ik de basecoat aanklik kan je de top coat aanbevelen. Dat zou mijn zoekwerk vergemakkelijken.

Mirjam Franken

Ik kan tot nu toe veel vinden wat ik nodig heb.

claudia

Hallo allemaal!
Ik ben erg tevreden met de goede en snelle service!!! Helemaal Toppie!!

Snelle service!

Arien

Ordering was very simple, but when I finally received my order the nail polish thinner i had ordered, was more than half empty.

I immediately emailed them about the half empty bottle...

Easy ordering, fast delivery, friendly and helpful staff

Make it very clear whether a nailpolish is regular or gel.

Trendy Hair & Wellness

Fijn dat het in de buurt is en vriendelijk personeel

A. Rohrig

Duidelijk!
Volgende dag in huis, top!