all nails

Snelle efficiënte levering

Goede merken, snelle levering ,goede uitleg

geen tips

Beste J. Broek,
Hartelijk dank voor je aankoop bij Nagelproducten.nl! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service.
Beste J. Broek,

Heel erg goed

Beste Janneke,
Beste Janneke,

Nikita Degraeuwe

Het bedrijf zei dat de producten op voorraad waren dit was het niet, waardoor het later ging toekomen. Op de dag dat het uiteindelijk ging toekomen, kon het niet geleverd worden. Het pakket werd 4... Het bedrijf zei dat de producten op voorraad waren dit was het niet, waardoor het later ging toekomen. Op de dag dat het uiteindelijk ging toekomen, kon het niet geleverd worden. Het pakket werd 4 dagen erna niet meer aan huis geleverd maar direct aan een postpunt.

Ze hebben mij de eerste keer opgebeld.

Proberen nakomen wat ze beloven

Beste Nikita,
Beste Nikita,
Hartelijk dank voor je aankoop bij Nagelproducten.nl! We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de bestelling, helaas lukt dit niet altijd.
Zodra wij vanuit hier het pakket verzenden valt het uit onze macht. Wij staan helaas machteloos als PostNL van leverdatum veranderd en het daarna meteen naar een afhaalpunt brengt.
Mocht je hierover nog vragen hebben kun je ons altijd een mail sturen.

Karo

Snelle levering, goede service

Snelle levering, duidelijke communicatie

Beter aangeven dat een product niet in voorraad is en dat het product daarom wat later wordt verstuurd.

Beste Karo,
Je feedback wordt zeer gewaardeerd. Daarnaast zullen we je...
Beste Karo,
Je feedback wordt zeer gewaardeerd. Daarnaast zullen we je verbeterpunt mee nemen.

Niet

Prima, snelle levering en goede producten.

Snel

Beste Vrouw,
Beste Vrouw,

Ina duijf

Prima ervaringen

Snel bezorgd ondanks kerst deukte

Kleuren cnd gellak duidelijker naast elkaar

Foothealth

Alles was perfect in orde.

Snelle levering.

Niets op aan te merken.

Peggy

Zeer goed

Mij laten weten dat er een product niet voorradig was,maar zeker niet lang moeten wachten,en alles aangekomen,ik bestel nog!