Ingrid

Mijn ervaringen zijn goéd, één min puntje staat! Bestellingen optijd besteld vóór 16 uur worden de zelfde dág verzonden, dat gaat niét op!! Máár ze reageren snel!!

Ze mailen snel!

Zoals zelfde dág verzonden!! Dat zóu béter kunnen of tekst áán passen! De zelfde dág verzonden! Op de website! Dat zóu béter kúnnen, zóu fijn zijn!

Lisan Lommen

Divers aanbod

Bij een product stond niet het aantal ml dat het bevat.
Ik ontving een product zonder plastic verzegeling. Ik twijfel daardoor of het product wel helemaal nieuw/ongebruikt was.

C

Vriendelijk

Product gekocht. Online was voorradig maar eenmaal order geplaatst kreeg k na 2dg de melding dat deze niet voorradig was en ik langer moest wachten. Zou fijn zijn als dat ook online staat. Door is... Product gekocht. Online was voorradig maar eenmaal order geplaatst kreeg k na 2dg de melding dat deze niet voorradig was en ik langer moest wachten. Zou fijn zijn als dat ook online staat. Door is namelijk al de 2de keer dat ik zo'n bericht kreeg.

Dymph

Zeer slecht!!

Vroeger was het een fijn bedrijf met service. Er is niks meer van over!

Op 19 december een bestelling gedaan. Ruim 80 euro betaald. Tot op heden nog steeds NIETS ontvangen. Meestal antwoorden ze helemaal niet. 2 keer een reactie ontvangen: Er is een software probleem.... Op 19 december een bestelling gedaan. Ruim 80 euro betaald. Tot op heden nog steeds NIETS ontvangen. Meestal antwoorden ze helemaal niet. 2 keer een reactie ontvangen: Er is een software probleem. Na 5 weken nog steeds??? Op de vraag om dan het bedrag terug te storten, wordt helemaal niet gereageerd. Waarom??!

Jolanda

Heel goed

Mooie prijs

Geen verbeterpunten, zo doorgaan

melis

Leuk

groot aanbod

het is altijd leuk om staaltjes te ontvangen

Cindy

Veel variatie aan producten

Lang wachten op de levering.
4/01 besteld, vandaag 21/01 nog niks ontvangen. Producten niet voldoende in voorraad.

A Roukens

Prima levering,snel en goede info!

Prijs,snelle levering,goede communicatie

Salon Cyndy

Redelijk duurde erg lang ook voor ik bericht kreeg

Veel producten

Zorgen dat het sneller verzonden word en niet een week later

Claudia

Super