Petra Swartenbroeckx

Ik had een artikel dat stuk was toegekomen. En zouden direct zonder één punt nieuw opsturen.

Prijs kwaliteit

Uv lampen beter verpakken

Ilse Horden

Prima, overzichtelijk en snel in huis.

Wat ik jammer vind is dat je moet extra moet betalen voor de DHL-levering.
Het voegt voor mij geen waarde toe, ik kreeg het pakket ondersteboven op de grond gezet, geleverd.

Wendy Van wieringen

Altijd goede service, snelle levering goede kwaliteit. Ik raad dit aan

Wat ik hierboven aangaf

Nee

Rüdiger und Alexandra Hinkel

Also ich habe das Unternehmen Nageldecocratie bei eBay gefunden.
Also ich habe das Unternehmen Nageldecocratie bei eBay gefunden.
Weil ich nach der Marke Miasecret gesucht habe,und habe sie bei euch gefunden. Ich bin vollends zufrieden,die Qualität des Acrylpulver's ist spitzen Klasse. Die Verarbeitung ist super es läßt sich ganz leicht verarbeiten. Ich kann nur sagen ich werde in Zukunft nur noch bei Nageldecocratie kaufen weil ich der Meinung bin das gerade im Nageldesign die Qualität von größter Bedeutung ist . Von der Bestellung bis zur Lieferung verlief alles zu meiner vollsten Zufriedenheit. Ein großes Dankeschön an Nageldecocratie und Team .

Also die Qualität des Unternehmens und seine angebotenen Produkte sind einsame Spitze. Das Acrylpulver ist hochwertigste Qualität und das Preis-Leistung s Verhältnis ist Klasse . Nageldecocratie hat... Also die Qualität des Unternehmens und seine angebotenen Produkte sind einsame Spitze. Das Acrylpulver ist hochwertigste Qualität und das Preis-Leistung s Verhältnis ist Klasse . Nageldecocratie hat in mir einen neuen treuen Kunden gefunden

Da habe ich keine,da alles zu meiner vollsten Zufriedenheit ist.

Dijanae Leito

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen en ik heb twee dingen besteld!

Geen een!

Pakketje leveren!

Mirjam Abbing

Heel behulpzaam en correct.

Toen er wat met de bezorging mis ging werdt er direct hulp verleend. En ook gemaild hoe t verder ging met de bestelling. Top gedaan.

Andere bezorgdienst zou n optie zijn , met post nl hebben wij nooit problemen maar met DHL gaat t regelmatig mis.
Ook nu weer we waren thuis maar bezorger heeft niet aangebeld alleen n briefje in de bus gedaan!!!

Miosotis Mogen

Ja goed, bestelling binnen 1 werkdag in huis.

Snel.

Nvt

Ilona Van Leeuwe

Mijn bestelling ging helemaal mis maar heb alles opnieuw gekregen

Nee

Nog niks

Alsalline Keyzer

Goede ervaring ik koop alleen bij nageldecoratie

Bedrijf reageert vrij snel als er iets mis is met je pakket, pakket wordt ook snel opgestuurd en netjes verpakt

Ik zou een andere bezorg partner nemen , ik zie dat jullie met dhl werken en dhl is altijd laat met de bezorgingen, of ze rqken jullie pakketen kwijt

Miranda van Selst

Mooie nagelak alleen te licht van kleur

nee

geen idee momenteel