Nancy

Goed op de hoogte gehouden

Monica

Nageldeco.nl

Reageren snel en komen met een goede oplossing bij een gemeld probleem. Dit probleem was super snel opgelost!

Belle Perlette / Eeckhout Nathalie

Ik kende het bedrijf totaal niet en kwam deze toevallig tegen via internet. ik zag hun producten en waren zo mooi dat ikgelijk mijn bestelling deed. En kijk, top producten, snelle levering!

Snelle service, megamooie producten. De droogbloemen bvb waren DE mooiste droogbloemen die ik al zag.

Laura

Top

Ramona

Super snelle levering. Ik had 2 dingetjes wat er niet bij zaten , maar worden vandaag bezorgd.
Ik raad iedereen nageldeco aan

Snelle levering, veel keuze, vriendelijk , behulpzaam

Brenda nobbe-vrieze

Heel goed

Goede foto's en uitleg over de producten(nagellak). En mooi op tijd geleverd.

Ingeborg

Top!

n.v.t

Sandra’s Beauty Nails & Manicure

Perfect

Snel ontvangen

Esmee coppens

Website informatie klopt niet met betrekking tot een speciale set prijs voor 6 top coat van claresa. Daarna in mijn bestelling misten 4 sticker vellen waarvoor ik wel betaald had en stonden... Website informatie klopt niet met betrekking tot een speciale set prijs voor 6 top coat van claresa. Daarna in mijn bestelling misten 4 sticker vellen waarvoor ik wel betaald had en stonden duidelijk op de factuur.

Duidelijke website

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Esmee,
Beste Esmee,
De aanbieding van de claresa topcoat hebben wij vergeten van de website te halen, waarvoor onze excuses, slordig van ons. We hebben u daarnet een mail gestuurd dat we de ontbrekende stickervellen morgen gaan nazenden en wachten nog even op uw antwoord betreft het verzendadres.
Voor nu een prettige dag verder,
Marian
klantenservice Nageldeco

Ivana

Heel vriendelijk, kreeg ook snel reactie op mijn e-mail en de producten zijn ook top, zal zeker nog is bestellen

klantvriendelijk en erg snel met verzending