Helma

Fijne producten.

Kwaliteit.

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Helma,
Wat vervelend dat uw pakket zolang onderweg is geweest, onze excuses daarvoor.
Beste Helma,
Wat vervelend dat uw pakket zolang onderweg is geweest, onze excuses daarvoor.
Door de Sinterklaas drukte en Black Friday kampt PostNL ieder jaar rond deze tijd met (grote) vertragingen. Helaas hebben wij daar geen invloed op.
We wensen u alvast Prettige feestdagen en heeft u nog vragen laat het ons weten.
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Tatyana Van der Bruggen

Zeer tevreden van deze producten! Ik heb een volledige kit besteld omdat dit de eerste keer ging zijn dat ik zelf mijn nagels zou doen. Het pakketje werd super snel geleverd en mijn nagels zien er... Zeer tevreden van deze producten! Ik heb een volledige kit besteld omdat dit de eerste keer ging zijn dat ik zelf mijn nagels zou doen. Het pakketje werd super snel geleverd en mijn nagels zien er fantastisch uit! Ook kreeg ik bij de levering extra gratis cadeautjes zoals een vijl enzo.. Waar ik super verrast van was!

Kwalitatief materiaal

Jessica

Hele snelle levering en netjes ingepakt!
Goede producten

Goeie ervaring

Jolanda Valk

Prima bedrijf
Prima bedrijf
!!! Alleen product spider gel vreselijk slecht had 3 kleuren besteld ten 1 ste inhoud weinig voor deze prijs !! Ten tweede heel erg dik. zit overal op en onder behalve de nagel zelf !! Ik heb alles weggegooid! Zonde !!

Mooie website

Reactie Nageldeco.nl:

Beste Jolanda Valk,
Wat vervelend om te horen en jammer dat u niet even contact met ons heeft opgenomen zodat we u verder hadden kunnen helpen.
De potjes hebben een inhoud van 3 gram zoals...
Beste Jolanda Valk,
De potjes hebben een inhoud van 3 gram zoals de productinfo vermeld. De hoge dichtheid van de spider gel is nodig om uiterst nauwkeurige decoraties van lijnen van elke dikte te creƫren.
Het is geen kleurgel maar een decoratiegel.
Heeft u nog vragen laat het ons weten via info@nageldeco.nl
Vriendelijke groet,
Marian Castricum
klantenservice Nageldeco

Particulier

Top

Julia

Super bedrijf, lage prijzen en top kwaliteit. Gebruik zelf de gel extensions en builder gels en krijg vaak de vraag naar welke nagel salon ik ga, zo profi ziet het er uit.

Super fijne producte van hoge kwaliteit en lage prijzen

R

Goed product. Late levering

Goed product

Mirjam

Een zeer plezierige ervaring, snel mijn vraag beantwoorden via de email en pro actief handelen bij levering. Mijn order was er snel nadat de onduidelijkheid bij postnl was opgelost. Nageldeco... Een zeer plezierige ervaring, snel mijn vraag beantwoorden via de email en pro actief handelen bij levering. Mijn order was er snel nadat de onduidelijkheid bij postnl was opgelost. Nageldeco bedankt!

Communicatie vaardig