Smaakt echt naar een raketje
maar plakt heel erg helaas

lekker

De aardbeien smaak had sterker gemogen vind zelf dat hij te veel op de achtergrond zit en dat je meer een gel smaak heb als echt aardbeien verder plakt ook deze heel erg
Dit was de eerste die...
Dit was de eerste die ik echt vind tegen vallen

mwa

Super lekkere dropsmaak niet te overdreven
plakt wel erg helaas

aanrader

Het product ziet er misschien niet heel fancy uit, maar doet echt wat het moet doen

Reviewtitel:

Top product dat werkt zoals het hoort

Trilt zeer hard en t tongetje zorgt er voor dat de clitoris goed gestimuleerd wordt

harde triller

Heerlijke scheergel! Makkelijk te gebruiken en doordat hij niet schuimt, scheer je in 1x alles weg. Ook fijn dat je hem als aftershave kan gebruiken om je huid na het scheren extra verzachting te... Heerlijke scheergel! Makkelijk te gebruiken en doordat hij niet schuimt, scheer je in 1x alles weg. Ook fijn dat je hem als aftershave kan gebruiken om je huid na het scheren extra verzachting te bieden. Uiteraard geen last meer van irritaties tijdens/na het scheren door Aloë Vera en vitamine E. Voor mij geen andere scheergel meer..! :)

Kan niet meer zonder

Paar jaar geleden voor het eerst besteld bij een party. Inmiddels al regelmatig bijbesteld! Kan niet meer zonder. Geen 'plak' Glijmiddel maar gewoon superfijn in gebruik!

Top spul!

Super fijn spul.. inmiddels 4e fles in onderweg :)

Zeker aanrader !

Geweldig product gebruik het nu al een aantal jaren en ben er zeer tevreden over. Doe met 1 flesje ongeveer 1 a 2 jaar (ligt eraan hoe vaak ik scheer) gem. 1x per week. Ruikt echt heerlijk en de... Geweldig product gebruik het nu al een aantal jaren en ben er zeer tevreden over. Doe met 1 flesje ongeveer 1 a 2 jaar (ligt eraan hoe vaak ik scheer) gem. 1x per week. Ruikt echt heerlijk en de jeuk en irritaties zijn weg en de uitslag ook.

I love it

Echt dit product raad ik iedereen aan man vrouw maakt niet uit!! Goed voor echt alles. Glijmiddel, vocht in brengend op de droge huid, anti pluis voor je haar, goed tegen een piepend bed, te... Echt dit product raad ik iedereen aan man vrouw maakt niet uit!! Goed voor echt alles. Glijmiddel, vocht in brengend op de droge huid, anti pluis voor je haar, goed tegen een piepend bed, te verkoming dat je deur van de auto dichtvriest (smeer het op de rubbers drogen ze ook niet uit). En zo kan je nog wel even doorgaan.

Geweldig