Wauw wat er lekkere geur! Was altijd de watermeloen gewend, maar deze is misschien nog wel lekkerder! Qua resultaat gewoon het zelfde, geen irritatie of bultjes. Top!

Top!

Nu al voor de 2e keer besteld, en zou geen ander product meer willen gebruiken. Echt een aanrader! En het mooiste van alles is, het plakt niet!!

Top product

De men voor mezelf gekocht en hij werkt echt super! Ik smeer de geschoren plekken daarna er ook mee in en is daarna lekker zacht.

Super scheergel

Ik gebruik het veel ook voor mijn haar en scharnieren die piepen. De kenmerken zijn na waarheid geschreven en ik zou niet meer zonder willen.

Alles in 1

Masseert heerlijk en glijdt ook soepel. Wel wat vettig maar dat spoel je er zo weer af. Ruikt ook heerlijk en brengt een romantische sfeer.

Heerlijk

Ruikt heerlijk en glijdt lekker. Romantisch en is wel wat vettig maar reden om samen te douchen;)

Heerlijk

Product voldoet aan de verwachtingen en aan wat ze beloven!!

Goed product

Super spul ook heerlijk voor een massage trekt alleen wel snel in maar dat mag de pret niet drukken
veelzijdig in gebruik dus iedereen kan er wel iets mee

top

Eerst lang getwijfeld of ik um zou kopen of niet hij is niet bepaald goedkoop zeg maar
uiteindelijk toch besteld en zeker geen spijt van woow wat was dat een verrassing
wel met het...
wel met het grotere opzet stuk wat eigenlijk nog wel groter had gemogen maar dat is persoonlijk
ik gebruik um zelf met de ladies glide voor mij een top combi

verslavend

Lekker van smaak
plakt heel erg
ik vind um lekker warm maar kreeg van hem te horen dat het bij hem te warm was en prikte

lekker warm