Leuk als grapje om samen te gebruiken, wel zorgen dat er geen haartjes tussen kunnen komen ;)

Leuk

Heb deze ondertussen een jaar. Is dmv draaien op te schroeven in trilniveau. Klein maar fijn :) steentjes zitten nog steeds vast. Leuk om te combineren met andere speeltjes.

Aanrader

We hebben 'm al een poos, cadeau gekregen bij een ander (duur maar fijn) speeltje.
M'n man durft deze nog niet echt te gebruiken, maar hij ziet er strak uit en trilt goed!

Pas net in gebruik

We hebben dit speeltje al een poos in huis, gekocht tijdens een party.
M'n man vind het heel spannend wanneer hij de controle hierover krijgt ;)

Spannend

Deze parfum opgedaan op een party en meteen verkocht! De geur was bij iedereen anders en vond hem bij mezelf ook erg lekker!
Je blijft hem lang ruiken en hebt maar weinig nodig!
Wat...
Je blijft hem lang ruiken en hebt maar weinig nodig!
Wat betreft de werking van de feromonen ben ik nog een beetje onzeker maar de geur is super fijn!

Erg lekker!

Super spul trekt bij een massage alleen wel heel erg snel in da's dan ook het enige minpunt

aanrader

Duur maar het zeker waard door de hoeveelheid standjes moet hij wel voor iedereen succes verzekerd zijn

succes verzekerd

Hele fijne scheercreme. Gebruik deze al heel wat jaartjes.
Ruikt ook lekker, maar niet te sterk.

Heel fijn

Heerlijk zoet en seductive luchtje. Mijn vriend is er dol op. Blijft lang hangen, bijna gehele dag plezier van 1 spray achter elk oor. Je doet lang met een flesje waardoor prijs kwaliteit goed is.

Heerlijk!

Meerdere malen zelfs, dik succes hier met scheren. Als ik bultjes heb, komt t nu echt van mn mesje. Zeker al sinds 2011 'vaste gebruiker', (voordat de webshop er was via party's) maar ze stijgen wel... Meerdere malen zelfs, dik succes hier met scheren. Als ik bultjes heb, komt t nu echt van mn mesje. Zeker al sinds 2011 'vaste gebruiker', (voordat de webshop er was via party's) maar ze stijgen wel steeds een paar euro (harder dan de inflatie, haha). Ik koop ze daardoor enkel nog met korting om het leuk te houden. Ik weiger flink te besparen en bij een drogist elders een miskoop te doen, veel te blij met t resultaag van deze crème.

Alle geurtjes ondertussen getest