Heel gemakkelijk in gebruik. Je hoeft maar een klein beetje op je vinger te doen en het op te smeren. Eerst voelt het een beetje koud, maar al na een paar minuten voelt het heerlijk warm aan. Alles... Heel gemakkelijk in gebruik. Je hoeft maar een klein beetje op je vinger te doen en het op te smeren. Eerst voelt het een beetje koud, maar al na een paar minuten voelt het heerlijk warm aan. Alles wat daarna gebeurt voelt 100x intenser. Echt een aanrader!

Geweldig

De Womanizer is prijzig in aanschaf maar voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb een tijd getwijfeld maar na aankoop geen moment spijt gehad. Hij is redelijk stil en heeft meerdere standen die gelijk... De Womanizer is prijzig in aanschaf maar voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb een tijd getwijfeld maar na aankoop geen moment spijt gehad. Hij is redelijk stil en heeft meerdere standen die gelijk staan aan ultiem genot, de accu gaat ook lang mee. Een aanrader!

Niets anders meer

De Ladies Glide is echt perfect voor verschillende dingen. Plakt niet, geeft niet af en zelfs te gebruiken voor mijn haarpunten. Top product, ik wil niets anders meer!

Top!

Zeker een aanrader, alles wat hierboven staat klopt en is je geld zeker waard! Nooit meer iets anders!

Aanrader!

Multifunctioneel glijmiddel wat niet plakt en niet ruikt. Wij gebruiken het ook voor klitten in het haar of als het pluizig is. Als je ruwe handen hebt worden ze direct heerlijk zacht met een paar... Multifunctioneel glijmiddel wat niet plakt en niet ruikt. Wij gebruiken het ook voor klitten in het haar of als het pluizig is. Als je ruwe handen hebt worden ze direct heerlijk zacht met een paar druppels. De prijs voor deze kwaliteit is goedkoop en je doet er heel lang mee!

Beste glijmiddel ooit!

Heb deze nog niet zo lang, maar heel prettig. Klein maar fijn is op deze erg van toepassing. Mooi uiterlijk en de steentjes zitten goed. Ook het bedienen van de standjes is heel handig.

Erg prettig

Naast het feit dat het een super fijn glijmiddel is, is het ook nog eens een super product om te gebruiken tegen wrijving van de bovenbenen. Ideaal wanneer je een rokje wil dragen!!!

Ladies Glide

Heerlijk ruikende parfum. Mijn mannelijk bezoek bleef maar in mijn hals zoenen. Echt een aanrader!

Heerlijk zwoel

Leuk en pikant spel om elkaar op een andere manier te leren kennen!

Leuk!

Super leuk en lekker zacht kussen. Grappig om hem cadeau te geven aan iemand. Of natuurlijk om gewoon zelf te gebruiken! Want hij is super leuk en van zeer goede kwaliteit!

Zachte borsten!