Lekker zoet maar niet te! Hij gaf aan dat het een beetje tintelde dus voor beide is het een lekker extraatje!

Pink

Het was een top kalender, wij genieten nu nog steeds van bijna alle top dingen. Alleen had voor ons de naakye vrouwenkalender niet gehoeven. :)

Geweldig

Een heerlijke smaak. Ik heb andere smaken geproefd tijdens een party, maar deze is echt de lekkerste. Niet te zoet. Ideaal om orale seks opwindender te maken.

fantastisch!

Heel gemakkelijk in gebruik. Je hoeft maar een klein beetje op je vinger te doen en het op te smeren. Eerst voelt het een beetje koud, maar al na een paar minuten voelt het heerlijk warm aan. Alles...

Geweldig

De Womanizer is prijzig in aanschaf maar voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb een tijd getwijfeld maar na aankoop geen moment spijt gehad. Hij is redelijk stil en heeft meerdere standen die gelijk...

Niets anders meer

De Ladies Glide is echt perfect voor verschillende dingen. Plakt niet, geeft niet af en zelfs te gebruiken voor mijn haarpunten. Top product, ik wil niets anders meer!

Top!

Zeker een aanrader, alles wat hierboven staat klopt en is je geld zeker waard! Nooit meer iets anders!

Aanrader!

Multifunctioneel glijmiddel wat niet plakt en niet ruikt. Wij gebruiken het ook voor klitten in het haar of als het pluizig is. Als je ruwe handen hebt worden ze direct heerlijk zacht met een paar...

Beste glijmiddel ooit!

Heb deze nog niet zo lang, maar heel prettig. Klein maar fijn is op deze erg van toepassing. Mooi uiterlijk en de steentjes zitten goed. Ook het bedienen van de standjes is heel handig.

Erg prettig

Naast het feit dat het een super fijn glijmiddel is, is het ook nog eens een super product om te gebruiken tegen wrijving van de bovenbenen. Ideaal wanneer je een rokje wil dragen!!!

Ladies Glide