Silvia

Ik was op zoek naar iets wat ik samen met mijn vriend kon gebruiken, maar jeetje zeg, ik kan gewoonweg niet kiezen. Ik had laatst een Ladies Night bij een vriendin, De consulente had grappig... Ik was op zoek naar iets wat ik samen met mijn vriend kon gebruiken, maar jeetje zeg, ik kan gewoonweg niet kiezen. Ik had laatst een Ladies Night bij een vriendin, De consulente had grappig genoeg dezelfde naam als ik en dat gaf meteen al een goeie band en menig spraakverwarring op de avond zelf. Naast uitleg over de speeltjes, gaf ze veel algemene informatie, waar zelfs ik als 46-jarige nog van geleerd heb, hahaha. Ze verwees me naar deze webshop en zelfs hier kijk ik nog mijn ogen uit. Te veel om uit te kiezen. Net wat besteld, maar volgende maand kom ik weer terug, dat weet ik nu al.

OMG, kan niet kiezen!!!

Brigitte

Mooie site 💖 goeie aanbiedingen 💖 snelle en goeie service 💖

Zeer goed 👍🏽

Geweldige service en super producten

Snel geleverd en super kwaliteit aan artikelen.

Super snelle, discrete levering

Super service en snelle levering

Top site

Daphne

Goede en erg fijne producten!

Altijd goed

Snelle levering, en ben blij met wat ik gekregen heb

Ik zou graag een goede reactie willen schrijven omdat ik weet dat ze goeie kwaliteit leveren, maar ik heb iets besteld voor 26,25 euro en in de plaats van mijn bestelde artikel, kreeg ik de Ladies... Ik zou graag een goede reactie willen schrijven omdat ik weet dat ze goeie kwaliteit leveren, maar ik heb iets besteld voor 26,25 euro en in de plaats van mijn bestelde artikel, kreeg ik de Ladies Glide die normaal 24,99 euro kost en ik al totaal niet nodig heb. (allemaal geteld zonder verzendingskosten, wat ook al hoog ligt)

Correcte behandeling van de bestellingen gaat voor mij boven kwaliteit, dus daarom geef ik geen hoge score.

Bestelling klopte niet

Grietje

Prijs/kwaliteit top! Snelle levering.

Prijs/kwaliteit top!

Samantha

Leuke en kwalitatief goed producten. Snelle levering en hele leuke aanbiedingen.
Vooral de funartikelen zijn leuk ter voorbereiding van de leuke party's die door ladies night worden gegeven en dan is het weer handig dat de verzorgingsproducten ten alle tijden bijgesteld kunnen worden.

Reviewtitel:

Uitgebreide keuze verzorgende en erotische producten