Sabina Claes

Geweldig vriendelijke en behulpzame mensen.

Ook al stonden niet al de kleuren van de lockgarens op de website, toch heeft men die voor mij besteld, waarvoor dank.

zorgen voor een opmerkingsvak bij de bestellingen (liefst voor je aan de betaling bent)

Karin Spanhaak

Super snel e perfecte levering

snel en accuraat

S. Dekker

Goed!

Langere garantie dan de normale 3 jaar. 1e Onderhoudsbeurt gratis.

Latoya Havenaar

Tevreden met mijn aankoop

Goede prijs, snelle service

Mail sturen met info over terugbetaling verzendkosten

Klant

Deze winkel probeert wel om een goede service te geven, maar doordat deze winkel blijkbaar afhankelijk is van trage toeleveranciers, kan de belofte om snel aan de klant te leveren niet waargemaakt... Deze winkel probeert wel om een goede service te geven, maar doordat deze winkel blijkbaar afhankelijk is van trage toeleveranciers, kan de belofte om snel aan de klant te leveren niet waargemaakt worden. Na 1,5 week had ik de bestelling dan toch in huis. De verzending is behalve snel verder perfect afgewikkeld, zeer goed verpakt en daardoor onbeschadigd gearriveerd.

Goede communicatie!

Is teveel afhankelijk van toeleveranciers en kan daardoor snelle verzending niet waarmaken.

Koos Willemsen

Uitstekend

Goede website en snelle levering

Chantal Diddens

Zeer tevreden. Snelle levertijd en navraag via telefoon of ik de juiste artikelen bestelde bij twijfel of meer keuze

Telefonisch contact

Solange

Makkelijk bereikbaar zelfs als leek op internet

alles goed geordend

voor mij geen enkele

Hilda Afman

We hebben nog geen bericht over verzending van ons pakje.Pakje hebben we nog niet ontvangen.

Betaling was snel geregeld

Communicatie over verzending

Jeannet Looye

Verliep netjes

Goede kwaliteit

Hoge verzendkosten bij een kleine levering en in afwachting wat terug te ontvangen van verzendkosten. Zou dat veranderen want dat kan weerhouden het produkt niet te kopen terwijl het achteraf dus... Hoge verzendkosten bij een kleine levering en in afwachting wat terug te ontvangen van verzendkosten. Zou dat veranderen want dat kan weerhouden het produkt niet te kopen terwijl het achteraf dus meevalt omdat je deels verzendkosten terug krijgt.