L.

Service is top! Prachtig ingepakt, ik ga er vaker kopen!

Iris

Super leuk shopje! Prachtige kleertjes, en altijd goede service. Ik koop hier graag kleertjes!

Maaike van den Driesche

Wij zijn sinds de geboorte van onze dochter Emma trouwe klant van N- By Nina. De eigenaresse is een lieverd. Ze denkt graag met je mee en geeft indien gewenst zeer goede advies. Voor ons geen ander... Wij zijn sinds de geboorte van onze dochter Emma trouwe klant van N- By Nina. De eigenaresse is een lieverd. Ze denkt graag met je mee en geeft indien gewenst zeer goede advies. Voor ons geen ander meer!??

veronique boerakker

Super mooie kleding. en een hele behulpzame en vriendelijke dame. zeker een aanrader.

Khaleesi en mama

Super mooie kleertjes en een top service! Wat wil je nog meer ? Zeker eentje om tussen je favorieten te zetten!

Jessie

Super! Vlotte verkoop! Vriendelijk antwoord! En behulpzaam! Dankuwel?

Shirley

Super leuke kleding & schoenen?
En daarbij ook een super service en snelle reactie op al je vragen! :-)

Janinne

Vandaag onze bestelling binnengekregen van de super leuke winkel by Nina. Zoals het werd verpakt was een waar cadeautje. Mijn dochtertje en ik zijn helemaal in onze sas met het leuke set van bechic!

Jolanda

Leuke schoentjes voor mijn dochter gekocht. Super schattig en betaalbaar! Geweldige service en snelle levering!

Jessica

Prachtige babykleding, snelle reactie bij vragen, prachtig ingepakt; ga zo door!