Chantal

Eigenlijk niet goed. 9 van de 10x dat wij iets vragen krijgen we slecht reactie. 2 weken geleden zat er dan een vakantie tussen maar daarna wéér geen reactie gekregen op mijn vraag. Ik ervaar dit... Eigenlijk niet goed. 9 van de 10x dat wij iets vragen krijgen we slecht reactie. 2 weken geleden zat er dan een vakantie tussen maar daarna wéér geen reactie gekregen op mijn vraag. Ik ervaar dit gelukkig zelf niet als enige zo! De ontvangen bestelling gaat terug en ben eigenlijk in staat om nooit meer iets te bestellen.

Jolanda

Jumpsuit en laarsjes zijn echt super leuk! Alleen helaas heb ik heel lang op de bestelling moeten wachten(maand) en hier heb ik zelf elke keer naar moeten vragen.

Stephanie Audoor

Thalia

Super! Snelle levering, mooi verpakt en geen enkele vraag is te veel! Ik koop zeker nog!

Chelsey

Beeldige items en hele snelle levering, echt top!

A

Slecht! Bijna 4 weken geleden iets besteld en nog steeds niet ontvangen. Berichtje gedaan op insta ook geen reactie. Ook geen mailtje dat de levertijd langer is

Jolien Van Aerschot

Altijd prima in orde ! Prachtige kleding, vriendelijke en correcte service ! Top!

Kaylee

Goed contact, persoonlijke benadering, top service!

Mardien De Bruijn