Alleen maar positieve ervaringen!

Is er iets niet duidelijk? Even bellen en de heer van Doren geeft een duidelijke uitleg met altijd een mooi resultaat!
Armband in een kortere lengte nodig dan je kunt bestellen? Even...
Armband in een kortere lengte nodig dan je kunt bestellen? Even overleggen en hij maakt hem korter voor je en je hebt hem dan ook nog de volgende dag in huis!!!

Zou ik niet weten.

K ten oever

Uitstekend Goede informatie over wat ik zocht

Goede service en snel bezorgd

Prima service

interessante aanbiedingen, nieuwsbrief

op de websie (en in mijn account) mis ik de mogelijkheid om producten op een verlanglijst te zetten om op een later, geschikt moment in de winkelmand te plaatsen.

Astrid

Goede service en snelle communicatie

Snelle reactie nadat ik besteld had, wordt goed van het verloop op de hoogte gehouden en bestelling wordt snel verstuurd

Snelle levering, prima

Levering

Erg fijn

snel in huis

alles is naar wens

Barbera Hermans

Daar kan ik heel kort over zijn... FANTASTISCH! Wat een medewerking

Dat durf ik niet te zeggen omdat mijn man de armband bij dit bedrijf gekocht heeft. Maar omdat ik het moest ruilen voor een kleinere had ik contact opgenomen en wat een goed en fijne service! Echt... Dat durf ik niet te zeggen omdat mijn man de armband bij dit bedrijf gekocht heeft. Maar omdat ik het moest ruilen voor een kleinere had ik contact opgenomen en wat een goed en fijne service! Echt super

geen enkele

Netjes en snel geleverd

Volgens mij had ik wel gereageerd.

Marja Tonkes-Proost

Prima!! Snelle service en mooi en goed verpakt