M.Harmsen

Snelle levering.

Vriendelijk, behulpzaam en goede service.

Neen

Very good

Quick service and delivery

None

Dini

Ik heb een Trollbeads armband hier gekocht

Ze waren erg snel met het opsturen van de armband, echt top!

Ja die heb ik. Er is bij mij wat rommelig omgegaan met het retour. Vooral het mailverkeer is dan niet optimaal. Ook is mijn vraag niet beantwoord over de kosten van de retourzending

Reactie MyTrollbeads:

Geachte mevrouw
Geachte mevrouw
Klopt, er is te veel fout gegaan tijdens mijn afwezigheid.. Mijn medewerksters hebben mijn email met instructies en de binnengekomen emails niet gelezen. Ik kon i.v.m. mijn buitenland verblijf niets uitrichten.
Na terugkeer in NL heb ik er ook niet meer aan gedacht. Er is wel een 2 € toegevoegd bij de kortere armband als vergoeding voor het retour zenden.
Ik zal uw naam onthouden en bij een volgende bestelling dit op een of andere wijze regelen.
Met vriendelijke groet
Loe van Doren

margrit ham

Fantastische service er was onduidelijkheid over de bezorging dachten prima mee klasse

Mooie website

Margrit

Wát een fantastische service mijn bestelling bleek elders bezorgd ,ik kreeg alle medewerking om dit op te lossen

De service

Snelle levertijd, pakket ziet er verzorgd uit.

Nickey Langeveld

Altijd prima geregeld.

Meerdere keren besteld. Snelle levering, leuk verpakt en producten prima. Één keer iets mis gegaan, verkeerde kleur armband, maar perfect opgelost.

Atelier de Maren

Fijn contact, werd al na tien minuten terug gebeld dat het gewenste artikel toch op voorraad was. Snelle levering.

Snelle reactie via telefoon. Prima.

Neen

Na een misser perfect opgelost

Attie Topelen

Heel goed