9.5/10
9.5/10

Loe van Doren

Loe van Doren

Uitgebreide collectie

Het zou fijn zijn als je per soort (glaskralen, zilveren bedels etc) ook een overzicht kan aanklikken waarop je alles kan zien van die categorie. Nu moet je per prijs of per jaar kiezen, wat handig kan zijn, maar niet als je de hele xollectie wil zien.

meedenken

Snelle en correcte levering

Zeer correct

Coby

Uitstekend

Supersnelle en neutrale levering.

Annie

Zeer goed! Voor het eerst online besteld (mijn eigen juwelier kon de porseleinen kraal niet meer leveren).

* Eerder geleverd dan aangegeven in de mail. Werd hierover ook goed op de hoogte gehouden van PostNL.
* Er zat zomaar een pakje Delftsblauwe servetten bij, leuke verrassing!
* Je hoeft niet verplicht een account aan te maken.

Nee, vooral zo doorgaan.

Zwaantje Hulst

Nooit problemen, altijd op tijd geleverd en goed verpakt. Cadeauverpakking bijgevoegd als je er om vraagt. En slim, altijd een extra Trollbead geschenkješŸ˜„

Alleen als bedels en kralen verkrijgbaar zijn staan ze op de website.

Van Ryckeghem

Zeer tevreden

Goede keuze, leuke aanbiedingen!

Leuke aanbiedingen

Snellere levering

Reactie MyTrollbeads:

Geachte mevrouw Dank voor uw feedback reactie. Helaas kunnen wij de levering niet sneller uitvoeren dan op de besteldag 12-06 dit over te dragen aan PostNL en daarna zien wij dat de bezorging op... Geachte mevrouw Dank voor uw feedback reactie. Helaas kunnen wij de levering niet sneller uitvoeren dan op de besteldag 12-06 dit over te dragen aan PostNL en daarna zien wij dat de bezorging op 13-06 heeft plaatsgevonden. Het zou wel sneller kunnen, maar helaas wij beschikken nog niet over een drone.

Anita

Donderdag avond bestelling geplaatst, reactie dat het di.of woe.geleverd zou worden (via PostNL), maar zaterdag in huis met extra's erbij. Top levering!!

Als verrassing Delftsblauwe servetten bij mijn porseleinen Trollbeads kraal.

Nee, Ben uitermate tevreden