Nelly

Uitstekende service

Na ruim vijf jaar ging het slotje van mijn ketting stuk. Toen ik belde of het gerepareerd kon worden was het antwoord dat ze dat anders oplosten. Ik kon een nieuw slotje kopen met 30% korting. En er... Na ruim vijf jaar ging het slotje van mijn ketting stuk. Toen ik belde of het gerepareerd kon worden was het antwoord dat ze dat anders oplosten. Ik kon een nieuw slotje kopen met 30% korting. En er werden geen verzendkosten berekend. Ik moest dan wel het kapotte slotje in een gewone envelop opsturen. Aangezien de garantie al lang was verlopen is dit echt een mooie klantgerichte oplossing.

Els

Vlotte service

Ik vond het fijne dat ze een extra e-sturen ivm de maat van de armband. Heel attent.

Prima zo!

Loe van Doren

Loe van Doren

Uitgebreide collectie

Het zou fijn zijn als je per soort (glaskralen, zilveren bedels etc) ook een overzicht kan aanklikken waarop je alles kan zien van die categorie. Nu moet je per prijs of per jaar kiezen, wat handig... Het zou fijn zijn als je per soort (glaskralen, zilveren bedels etc) ook een overzicht kan aanklikken waarop je alles kan zien van die categorie. Nu moet je per prijs of per jaar kiezen, wat handig kan zijn, maar niet als je de hele xollectie wil zien.

meedenken

Snelle en correcte levering

Zeer correct

Coby

Uitstekend

Supersnelle en neutrale levering.

Annie

Zeer goed! Voor het eerst online besteld (mijn eigen juwelier kon de porseleinen kraal niet meer leveren).

* Eerder geleverd dan aangegeven in de mail. Werd hierover ook goed op de hoogte gehouden van PostNL.
* Er zat zomaar een pakje Delftsblauwe servetten bij, leuke verrassing!
* Je hoeft...
* Er zat zomaar een pakje Delftsblauwe servetten bij, leuke verrassing!
* Je hoeft niet verplicht een account aan te maken.

Nee, vooral zo doorgaan.

Zwaantje Hulst

Nooit problemen, altijd op tijd geleverd en goed verpakt. Cadeauverpakking bijgevoegd als je er om vraagt. En slim, altijd een extra Trollbead geschenkješŸ˜„

Alleen als bedels en kralen verkrijgbaar zijn staan ze op de website.

Van Ryckeghem

Zeer tevreden