Aaron Gryp

Snelle correcte service met een leuke persoonlijke touch en attentie!

snelle service

Prima duidelijke website,
Levering volgens afspraak

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en adequate beantwoording van vraag voorafgaand aan de bestelling

Peter Couckuyt

Positief

Doet wat het beloofd!

WvM

Louter positieve ervaringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Fraaie, en gebruiksvriendelijke website, snelle levering in degelijke verpakking, aardige attentie, en handgeschreven berichtje maakt dat je je als individuele klant benaderd voelt (wat dus ook zo is), en niet als de zoveelste klant met een internetaankoop. Mooie manier om internetshoppen persoonlijker te maken dan het meestal is.
Daarnaast: prima prijs kwaliteit verhouding en prima product ontvangen.

Chantal

Positief, goede service, snelle levering mooie collectie en vriendelijke behulpzame klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

ERg vriendelijke klantenservice en leuke attentie werdt meegeleverd bij mijn bestelling

Heij

In 1 woord fantastisch. Snelle levering met nog een verrassing extra in het pakketje.

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen maar sterke punten niks op aan te merken

Ignace De Graeve

Goed contact, snelle verzending, lekker pralines trouwens ook !

Zeer vriendelijke verkoopster/eigenares

Ik vroeg om een kado verpakking, het was een verjaardagskado, dat werd gedaan. Maar ze lieten het prijskaartje aan het uurwerk!! Heel genant!

Beschrijf hier uw ervaring

Onmiddellijke reactie v hun customer service toen ik mijn pakket niet ontving via UPS op de afgesproken datum.

sjef

Goed telefonisch contact gehad . Snelle levering met heerlijke Belgische bonbons . (Maar die waren gesmolten ) šŸ˜¢Mooi horloge voldoet geheel aan de verwachtingen .

Beschrijf hier uw ervaring

Het bijgeleverde apparaat om de band kleiner te maken kwam goed van pas.