Je aankoop wordt beschermd

Chantal

Positief, goede service, snelle levering mooie collectie en vriendelijke behulpzame klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

ERg vriendelijke klantenservice en leuke attentie werdt meegeleverd bij mijn bestelling

Heij

In 1 woord fantastisch. Snelle levering met nog een verrassing extra in het pakketje.

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen maar sterke punten niks op aan te merken

Ignace De Graeve

Goed contact, snelle verzending, lekker pralines trouwens ook !

Zeer vriendelijke verkoopster/eigenares

Ik vroeg om een kado verpakking, het was een verjaardagskado, dat werd gedaan. Maar ze lieten het prijskaartje aan het uurwerk!! Heel genant!

Beschrijf hier uw ervaring

Onmiddellijke reactie v hun customer service toen ik mijn pakket niet ontving via UPS op de afgesproken datum.

sjef

Goed telefonisch contact gehad . Snelle levering met heerlijke Belgische bonbons . (Maar die waren gesmolten ) šŸ˜¢Mooi horloge voldoet geheel aan de verwachtingen .

Beschrijf hier uw ervaring

Het bijgeleverde apparaat om de band kleiner te maken kwam goed van pas.

Geweldig, supersnelle ontvangst

Blommaert Greta

Reeds jaren klant bij dit bedrijf en steeds een goede service gekregen met een lach.

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime keuze voor ieder wat wils, een vlotte afhandeling van de bestelling en een snelle levering met een aangenaam surpluske.

John Hale

Perfect service, watch is what I wanted and the chocolate "lekker" , all I remember of my 10 years living and werking in Belgium.

Beschrijf hier uw ervaring

Large assortment of watches for every taste and need.

Maarten

Top winkel met goede prijzen en een super service

Goede prijzen
Zeer snelle levering
Netjes verpakt met lekkere bonbons erbij en een bedank briefje
Ik heb nog nooit zo'n leuke bestelling ontvangen
Bij vragen of opmerkingen meteen een reactie en/of oplossing
gewoon super

Peet

Snelle en nette levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi verpakt en nog een extraatje ook! Super leuk!