Stijn Cuypers

Roland

Heel goed

Snelheid van levering, vriendelijkheid

Nikolay Kutsev

I order a watch from them for the first time.

Beschrijf hier uw ervaring

They have been extremely helpful and professional.

Casper Waldock en Joshua Waldock

Goed, geen problemen gehad.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle werking (levering, reparatie, communicatie)

Ilse Waldock-Hendrickx

Heel vriendelijk en behulpzaam. Werd op de hoogte gehouden van de leveringstermijn van het uurwerk. Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden over het uurwerk.

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks een online aankoop een zeer persoonlijk gevoel, top dit!

Cees vd Velden

Absoluut positief

Beschrijf hier uw ervaring

Reageren snel en klantvriendelijk op vragen en leveren af op de toegezegde dag.

muyldermans linda

Een top bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

mooie collectie horloges, goede service, vlugge levering

Nena

Bestelde Seiko bleek niet verkrijgbaar, maar geld werd niet teruggestort, ze zouden het in behandeling nemen i.p.v. direct terugbetalen zodat ik elders verjaardagscadeau kan bestellen.
Ik voel...
Ik voel me bedrogen en niet serieus genomen.

Ik voel...
Ik voel me bedrogen en niet serieus genomen.

Reactie Myrwatches:

Beste Nena,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Nena,
Bedankt voor uw reactie!
De horloge die u dinsdagavond 14/01 besteld heeft was inderdaad niet op voorraad. Vandaag werd aan ons bevestigd dat de horloge bij de fabrikant ook niet meer beschikbaar is. Dit werd meteen via e-mail aan u bevestigd waarna we overeengekomen zijn de bestelling te annuleren én terug te betalen.
Het in "behandeling nemen" van uw e-mail zijn automatische e-mailberichten die u ontvangt na een eerste e-mail naar onze klantendienst.
Wij hebben uw bedrag dan ook overgemaakt op uw bankrekening welke u binnen een correcte termijn zal ontvangen, zoals wij ook telefonisch besproken hebben.
Vele groeten,
Jessica DB