MyPixel

MyPixel Ook benieuwd naar feedback over de webshop MyPixel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen MyPixel met 10/10. Gebaseerd op 3 ervaringen.

Roger Beets

Reitze is een bevlogen ontwerper die met een frisse blik aankijkt tegen webdesign. zijn enthousiasme en kennis van wordpress heeft me erg geholpen bij de ontwikkeling van enkele websites.

Woonshop Ede - Peter Roke

Reitze heeft me zeer goed geadviseerd bij het opzetten van mijn website. mypixel is zeer flexibel en staat altijd klaar als er vragen zijn..
woonshop ede.
peter roke.

In Good Company

Het is ontzettend prettig schakelen met mypixel. mypixel behoudt goed overzicht van alle lopende zaken en helpt bij het concreet maken en vormgeven van ideeën. onze nieuwe website wordt ontzettend mooi en dat is met name dankzij reitze zijn expertise. ik heb bewondering voor zijn geduld en werkhouding.

Bedrijfsinformatie

MyPixel is ontstaan vanuit de passie en liefde voor pixels. Wij vinden het leuk, mooi, en vooral interessant! Door de diversiteit zijn pixels overal terug te vinden en in te zetten. Zelfs op het scherm waar je momenteel de website in bekijkt worden overal pixels getoond.
Adres
Wijenburg 72