myHair.nl

myHair.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop myHair.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2276
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen myHair.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 2276 ervaringen.

Carmen
Carmen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs en snelle levering.

Alain
Zeer slecht (2/10)
Alain

Reactie myHair.nl:

Beste Alain,

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat je teleurgesteld bent in onze leverperformance.

Hier de feiten op een rij:
• Je bestelling is geplaatst op 2-6-2017 om 01:23
• Op 2-6-2017 om 02:30 hebben wij je op de hoogte gebracht dat de L'Oreal Platifiz niet op voorraad is en we verwachtten binnen 1-3 werkdagen je bestelling te kunnen versturen. We hebben ook aangegeven dat mocht dit niet lukken, we contact met je zullen opnemen om een andere oplossing te bedenken.
• 1 tot 3 werkdagen vanaf de nacht van 2-6-2017 is dinsdag 6 juni - donderdag 8 juni
onder normale omstandigheden (wel voorraad) had je order ivm pinksteren op zijn vroegst woensdag 07 juni kunnen verwachten,
• Wij hebben het product besteld gehad bij de leverancier en hadden de voorraad dinsdag uiterlijk woensdag verwacht. Helaas is het product niet geleverd en sterker nog heeft Loreal het uit het assortiment gehaald. Dit is niet tijdig aan ons gecommuniceerd.
• Op woensdag 7 juni heb je zelf telefonisch contact met ons opgenomen om de status van je bestelling na te vragen. Wij hebben hier aangegeven dat het product uit het assortiment is en we het geld terug zullen storten op je rekening.
• Je hebt bij ons L'Oreal Platifiz besteld, de print screen die je ons gestuurd hebt is van een ander product, namelijk: L'Oreal ontkleuring Platine Precision deze is gewoon leverbaar.

We hebben het aankoopbedrag van je bestelling direct teruggestort op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

myHair

Score voor myHair.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Na het plaatsen van de bestelling wij krijgen een bericht dat deze wordt vertraagt met 1 tot 3 werkdagen. na 3 werkdagen toch geen levering of email bericht..
wij moesten dus telefonisch contact opnemen. er blijkt dat de product is helemaal niet meer leverbaar... belagelijk. de product staat steeds online als leverbaar. zie print-screen: https://www.awesomescreenshot.com/image/2564701/e2cf8795d3ac5a97f2446b636423414e.
ben benieuwd hoe snel krijgen we ons geld terug.

Zeer goed, bedankt.

mooren
mooren
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super makkelijk te vinden wat ik zocht en snel geleverd.

j van Gesink
j van Gesink

Reactie myHair.nl:

Beste J van Gesink,

Bedankt voor je feedback, ik heb het nagekeken en uit onze gegevens blijkt dat je eerste twee bestellingen de eerstvolgende werkdag bij jou geleverd zijn.

Helaas geldt dit niet voor je laatste bestelling, bij deze nogmaals onze excuses voor deze vertraging.

Wij leveren de volgende dag wanneer de bestelling voor 22:00 is geplaatst op werkdagen. Helaas komt het in uitzonderlijke gevallen voor dat de leverancier niet op tijd levert, waardoor de bestelling wat vertraging op kan lopen.

Uiteraard proberen wij altijd tot een passende oplossing te komen en kunnen wij veelal de levering splitsen en je voorzien van de voorraad die we wel hebben.

Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen, mag je altijd even contact met ons opnemen. We helpen je graag!

myHair

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er word gezegd met een dag in huis bij mij is de bezorging altijd vertraagd en zijn het 3 a 4 dagen.

Marianne
Marianne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gebruiksvriendelijke website en supersnelle levering.

Vlot!.

thea hoks
thea hoks
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke prijs directe levering helemaal goed, heel tevreden.

Goed.

WN
WN
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk via internet te bestellen, veel keus en voordelig geprijsd tov reguliere kappers.

Bedrijfsinformatie

myHair.nl is de leverancier op gebied van professionele haarproducten, haarcosmetica en kappersbenodigdheden. Bij myHair.nl vind je een volledig assortiment van de grootste merken binnen de markt voor verschillende haartypes. myHair.nl is officiële dealer van onder andere L'Oréal professionnel, Kérastase, Redken, Wella, Sebastian, Nioxin, Schwarzkopf, Chi en Biosilk. De beste haarproducten tegen de scherpste prijs. Ook biedt myHair.nl een breed scala aan merken haarverf en verschillende styling
Adres
Oude Middenweg 17