Reviews

9.3 / 10
6628 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.4/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10

6628 Reviews

Brigitte Vanhaverbeke

1/10

3 weken geleden bestelling gedaan, pakketje is NIET geleverd , ondanks een leveringsbevestiging van post NL, heb het nodige gedaan door Post Nl en Myhair in te lichten, zeer ondoorzichtig systeem,... 3 weken geleden bestelling gedaan, pakketje is NIET geleverd , ondanks een leveringsbevestiging van post NL, heb het nodige gedaan door Post Nl en Myhair in te lichten, zeer ondoorzichtig systeem, mijn raad: bestel niet bij Myhair!


Roosmarie

3/10

Op de site staat altijd dat producten vooradig zijn en binnen 24 uur geleverd worden maar direct na de bestelling krijg je een mail dat de producten vertraagd zijn. Het is al meerdere keren... Op de site staat altijd dat producten vooradig zijn en binnen 24 uur geleverd worden maar direct na de bestelling krijg je een mail dat de producten vertraagd zijn. Het is al meerdere keren voorgekomen dat producten pas na 2 weken geleverd worden. Hoewel de producten zelf prima zijn, kan ik dit helaas niet zeggen van de service van dit bedrijf.


Jopie

1/10

Heb 28 november een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen, zijn telefonisch niet bereikbaar!


J. de keijne

2/10

Artikel besteld is niet voorradig zou binnen vijf dagen geleverd worden, is inmiddels de 11e dag telefonisch niet te bereiken email gestuurd geen antwoord


Marc Vael

2/10

Bestelling 13 oktober geplaatst. Meer dan de helft van de producten niet geleverd wegens niet voorradig. Nog steeds aan het wachten op terugbetaling op 15 november. Klantendienst onbereikbaar. Geld... Bestelling 13 oktober geplaatst. Meer dan de helft van de producten niet geleverd wegens niet voorradig. Nog steeds aan het wachten op terugbetaling op 15 november. Klantendienst onbereikbaar. Geld kwijt?

Reactie myHair.nl:

Beste Marc, bedankt voor het schrijven van een review. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hebben op 25 oktober het betreffende rekeningnummer ontvangen om het aankoopbedrag van de niet... Beste Marc, bedankt voor het schrijven van een review. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hebben op 25 oktober het betreffende rekeningnummer ontvangen om het aankoopbedrag van de niet leverbare producten naar terug te storten. Deze is op 26 oktober doorgezet in ons systeem. Echter zien we dat het verzoek voor terugbetaling helaas is blijven steken bij onze financiële administratie. Daarom wordt deze nu meegenomen bij de eerstvolgende betaalronde. Het aankoopbedrag moet daarmee uiterlijk eind deze week weer op jouw rekening staan. We hopen je zo voldoende geïnformeerd te hebben, bij verdere vragen of opmerkingen kan je contact opnemen met onze klantenservice via 085-2100203 of via klantenservice@myhair.com. We wensen je nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, team myHair.nl


Ontevreden klant klant

1/10

Rampzalig


Clarinda Van den Berg

8/10

Tot nu altijd goed!


Sandra Van der Stok

2/10

Minder goed