Richard

Ik ben zeer goed geholpen met de vraag die ik had.
Tevens werd ik na de order geplaatst te hebben nog gebeld dat er 2 spelfouten op de kaart stonden.

Je hebt veel keuze uit de kaarten.
De rouwkaarten waren bij iedereen een dag na verzending bezorgd.

Martin

Goede hulp en een zeer snelle service.
S middags om 17:45 besteld, de volgende ochtend al in huis, echt een zorg minder.

Zeer snelle service, duidelijke website. Voorbeelden makkelijk aan te passen naar eigen wens.

Tevreden klant

Hele fijne website om zelf een mooie rouwkaart te maken. Direct heel goed telefonisch advies gekregen over juiste plaatsing van foto op de kaart en beste keuze voor papiersoort. Inladen van Excel...

Direct telefonische hulp en mensen die alleen rouwkaarten maken, dus goed snappen hoe belangrijk het is om de kaart goed en op tijd in bestelling te hebben.

Peter

Uitstekend

Snel
Klantvriendelijk
Service is perfect. Ik werd telefonisch zeer goed geholpen

Rob

Na het stellen van enkele vragen kreeg ik prima ondersteuning.
Snel en een goed verlopen bestelling.

Fleur Brouwer

Goede vriendelijke service, denkt mee en kijkt alles goed na! Mensen met verdriet maken nog wel is een klein foutje

SERRVICE ook op zondag

Sas

Vriendelijk , snel en veel keus...

Joco

Vlotte nette service

Snelheid en afwerking van de kaarten.
Voorzichtig ingepakt in de doos

Jongky

Vanaf de eerste mail correspondentie is alles naar wens verlopen. Het duurde ruim een maand totdat ik de kaart liet printen. Met volle tevredenheid.

Geweldige interactie weliswaar via mail.

Jongky

Geweldige interactie weliswaar via mail.