Pauline Brinkman

Goede ervaring met ontwerpen van de rouwkaart.

Goed werkbaar programma. Duidelijk welke mogelijkheden er zijn. Meerdere concepten te downloaden is handig. Vooral omdat ik ze regelmatig moest voorleggen aan de rest van de familie.

Loekie

Prima service

Snelle en nette levering

robin

Zeer postief, meedenked

persoonlijke begeleiding en advies na bellen met vragen

Lucia

Zeer mooie kwaliteit kaart

Snel bezorgd en eenvoudig te verwerken naar eigen smaak

Joke

Pas op! Als er iets mis gaat met uw zending in het weekend kan MyCards het niet waarmaken dat u toch de zending de volgende dag nog ontvangt of eventueel een dag later. Ik heb op vrijdag mijn... Pas op! Als er iets mis gaat met uw zending in het weekend kan MyCards het niet waarmaken dat u toch de zending de volgende dag nog ontvangt of eventueel een dag later. Ik heb op vrijdag mijn kaarten besteld, kreeg een bevestigingsmail dat de kaarten naar de vervoerder waren gegaan en daarna waren de kaarten zoek. Voor je gevoel ligt je privacy op straat. MyCard is vervolgens niet in staat om een extra afdrukronde te doen "Wij werken met een geautomatiseerd systeem, een keer per dag om 18.00 uur. Maar niet op zaterdag". De eerst volgende afdrukronde werd daarom voor mij zondagavond met uiteindelijk bezorging van de kaarten op maandagmiddag in plaats van zaterdagochtend. Ik heb hier veel stress van ondervonden. MyCard mag dan de schuld bij de vervoerder leggen, maar zij zijn verantwoordelijk voor deugdelijke levering. Ook als ze het vervoer uitbesteden. En zij moeten zorgen dat er voor een dergelijke situatie een vangnet is. Dit had met een simpele risicoanalyse vooraf richting de bedrijfsprocessen allang ingeschat kunnen zijn. Inclusief een oplossing.

Kaart zag er netjes uit

Herma

Positief, alleen staat er op de doos: “Veel plezier met uw kaartjes”, dit komt een beetje raar over als je rouwkaarten bestelt.

Goede software op de site om een kaart te ontwerpen, kwaliteit van de kaart prima en supersnelle levering. Zondagmiddag om 4 uur besteld, maandagochtend om half 10 geleverd, top.

Henri

Mooie kaart gemaakt .

Konden de kaarten terplaatse ophalen.

Erika

Uitstekend. De 1e proefdruk duurde wat lang voordat ik het binnen had, maar de uiteindelijke bestelling daarentegen was heel snel binnen.

Mooi werk geleverd. Fijn dat je je product kan opslaan.

Esther

Een hele fijne,professionele ervaring. Ondanks een leverings probleem is alles super goed verholpen en opgelost.

Communicatie met de klant
Service gericht

Thea

Goede kwaliteit en heel snel bezorgd!

Kwaliteit en service