Hartwich W.G

Zaterdagavond rouwkaarten bestel maandag morgen in huis prima levering dus en prima zeer mooie kaarten goed verpakt,

mooie rouwkaarten snelle levering en prima verpakt

Laura

Ik maakte me zorgen dat de kaartjes er niet op tijd zouden zijn doordat ik de verwachte levertijd niet had gecontroleerd. Ik had nooit verwacht dat ze er op de ochtend van de begrafenis zouden...

Goede kwaliteit
Makkelijk gebruik van de website

L Drommel

Ik had maar 15 rouwkaarten nodig, wat te weinig is voor een drukkerij.
Bij MyCards stond alles heel eenvoudig online ,zelf de kaart samengesteld.
De kaarten werden binnen 2 dagen...

De eenvoudige handelingen om zelf een kaart samen te stellen.

NG

Goede service, top kwaliteit

Goede en snelle klantenservice. Keurig verpakt en snelle levering

M. LEMMENS

Prima website en snelle levering

Goede communicatie en gemakkelijk programma om kaarten te ontwerpen

R.C. de Jong

Zeer prettige user interface, ruim assortiment, snelle levering en mooi resultaat.

Kwaliteit en leversnelheid.

C. Gerards

De rouwkaarten waren zoek geraakt bij de post. MyCards heeft ze meteen gratis herdrukt en verzonden, zodat de kaarten nog redelijk op tijd bij de mensen waren.

de service

O R

Snelle levering, netjes uitgevoerd. Bewerken van de kaarten gaat gemakkelijk, wel een beetje vaardigheid op pc vereist.

Nakomen van snelle levering is absoluut noodzakelijk bij rouwpost. 1500 besteld, 8:10 volgende dag is klasse!

Wim B

Snelle levering, mooi drukwerk

Goede website, snel geleverd

z

In korte tijd twee keer afscheid moeten nemen van zeer dierbaren. Doordat ik de bedankkaarten helemaal naar eigen inzicht kon opbouwen heb ik iedereen kunnen bedanken zoals ik dat wilde. Heel fijn

Duidelijke site, goed edities programma en supersnelle levering. Jullie komen na wat jullie beloven