Robert

Prettige en duidelijke communicatie met dhr. Heikamp, kaarten zien er heel netjes uit, website is overzichtelijk alsmede de prijzen voor de verschillende producten

GDA Electric

Snel handig
Goede correcte service en een makkelijke site om je kaart zelf te ontwerpen

Zie boven

M.J.J.

Het bedrijf heeft heel mooie kaarten geleverd. Bezorging via PostNL verliep minder goed.

B. Lugtigheid

Telefonisch sprak ik met zeer vriendelijk en rustige mijnheer die stap voor stap het kaartje dat ik had gemaild met mij besprak. Ik had er alle vertrouwen in. Het kaartje zelf viel tegen. De foto...

Zeer klantvriendelijk door de telefoon.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte mevrouw Lugtigheid,

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt mij om te lezen dat het uiteindelijke ontwerp u tegen is gevallen.
Omdat de lay-out en het lettertype door u zijn gekozen, hoop ik dat u begrijpt dat wij hier verder niet zoveel aan kunnen doen.

Wat betreft uw opmerking met betrekking tot de enveloppen, dat is uiteraard wel onze fout geweest. Ik vrees dat één van mijn collega's per ongeluk de verkeerde enveloppen voor u heeft ingepakt. Dit vinden wij uiteraard erg spijtig en hoewel we dit niet meer kunnen terugdraaien, willen wij u wel graag tegemoetkomen door de kosten voor de enveloppen in mindering te brengen. Deze zullen binnen een aantal werkdagen automatisch teruggestort worden op uw bankrekening.

U geeft verder aan dat u geen proefdruk heeft gehad. Voor zover onze informatie reikt, heeft u geen verzoek gedaan om een proefdruk te ontvangen. Mocht deze informatie niet kloppen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Ik wil u verder bedanken voor uw compliment met betrekking tot de klantvriendelijkheid van mijn collega's op de klantenservice. Mijn collega die u telefonisch heeft gesproken zal dit erg waarderen.

Nogmaals mijn excuses voor alle ongemak en alvast bedankt voor uw begrip en uw geduld.

MyCards Rouwkaarten

Blonk M

Netjes en vlotte levering . Nette antwoorden op mijn vragen .

Mooie kaarten en mooi afgewerkt mooie letters gebruikt. Super

Duidelijke site, snelle levering

Makkelijk zelf kaartje kunnen ontwerpen. Snelle levering
Mogelijkheden beperkt om voor elk lettertype vet of cursief af te drukken. Lettertype Ariel en Calibri ontbreken

Karin

Ik heb bedankkaartjes laten drukken. Het was totaal niet moeilijk om een mooi kaartje te laten maken.

Een gebruikersvriendelijk systeem om mooie kaarten te laten drukken. De proefdruk kwam snel, de wijzigingen waren goed overgenomen en de bestelde kaarten werden snel bezorgd.

dorina

Prima, goed behulpzaam toen er iets aan de kaart gewijzigd moest worden

goede service, mooie kaarten

Gijs Kater

Zeer positief Bianca hulde!

K.D.

Ik heb eerst een proefdruk besteld. Op de website staat dat indien voor 18:00 besteld, de proefdruk de volgende dag in huis is. Na 2 dagen had ik de proefdruk nog niet ontvangen. Ik heb toen gebeld...

Zie bovenstaande