gerenank

Zeer goed

veel keus en precies de kaart die wij zochten

Santje K

Eenvoudige goed werkende site. Ruime keuze in kaarten, tegen redelijke tarieven. Ik heb zowel de rouw-als bedankkaarten gemaakt. Een drukproef maken is wat mij betreft niet nodig.

Goed professioneel drukwerk, ruime keuze in kaarten, papier soorten en enveloppen. Eenvoudige website, die ook goed werkt!

Dallila

Super service.
Gevraagd om nog enkele kaartjes bij te bestellen, was meteen geregeld.

Super service.
Gevraagd om nog enkele kaartjes bij te bestellen, was meteen geregeld.

Joke

Geweldig mooie kaarten met heel veel complimenten van de mensen die hem kregen

van Holland

Snel en behulpsaam

Snel

Een tevreden gebruiker

Fantastisch. Gebruiksvriendelijke ontwerp-tool en snelle, nette levering. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat!

Het ontwerpen van een eigen rouwkaart is heel simpel, maar kent wel voldoende mogelijkheden om een uniek product te maken. Ook de online PDF proefdrukken en de echte proefdruk à €1,- die je de volgende dag in huis hebt, zijn erg prettig.

Linda vd Bergh - Art studio Linda

Uitstekende ervaring. De site werkt heel goed, en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keuze aan papier en enveloppen.

Dat de site heel goed werkt. Hoe vaak je ook heen en terug gaat naar je ontwerp, foto's toevoegd of verwijdert of teksten aanpast, hij hapert niet één keer en blijft goed werken.

Herdenkingsdienst

Mooie website, veel keuze, betaalbaar en zeer mooi eindresultaat

Je krijgt wat je ziet op de website

Babs

Snelle levering, fijn dat je verschillende proefdrukken kunt bestellen (om een bepaalde papiersoort te kiezen bijvoorbeeld). Het zou nog handiger zijn als je die in één bestelling kunt stoppen, in... Snelle levering, fijn dat je verschillende proefdrukken kunt bestellen (om een bepaalde papiersoort te kiezen bijvoorbeeld). Het zou nog handiger zijn als je die in één bestelling kunt stoppen, in plaats van dat je meerdere proefdrukken apart moet bestellen.

Snelle levering, goede kwaliteit print, fijn dat je proefdrukken kunt bestellen