Kim

Wanneer je er niet uit komt, is er een hele vriendelijke en goede hulplijn!

Bewerken gaat eenvoudig en mooie kwaliteit.

Berlinde

Zeer positief

Snelle levering , mooi afgewerkte kaarten , veel keuze

Dyandra

Heel goed

Snel geleverd en kaarten zagen er prima uit

Jan Kuperus

Uitstekend; Bedankkaarten na overlijden laten maken

Uitstekend ontwerpprogramma voor foto's teksten etc. Prijs is aanzienlijk lager dan wat de uitvaartondernemer rekent. Harde proefdruk voor het symbolische bedrag van 1 euro. Het enige probleem is... Uitstekend ontwerpprogramma voor foto's teksten etc. Prijs is aanzienlijk lager dan wat de uitvaartondernemer rekent. Harde proefdruk voor het symbolische bedrag van 1 euro. Het enige probleem is dat de verzending per post.nl veel tijd kost. Voor de rouwkaarten zelf kan dat wel eens te lang zijn. Ik zag geen expresse verzend mogelijkheid.

Reactie MyCards-Rouwkaarten.nl:

Geachte heer Kuperus,
Bedankt voor uw feedback.
Allereerst mijn complimenten voor het mooie ontwerp dat u heeft gemaakt.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze...
Geachte heer Kuperus,
Bedankt voor uw feedback.
Allereerst mijn complimenten voor het mooie ontwerp dat u heeft gemaakt.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze ontwerptool.
Wat betreft uw advies met betrekking tot de verzendmogelijkheden, bij het bestellen van de kaarten kunt u bij ons altijd kiezen voor verschillende verzendmethodes. Zo kunt u er voor kiezen om de kaarten direct door ons naar alle ontvangers te laten verzenden met de rouwpost van PostNL. Deze worden dan binnen Nederland de volgende werkdag al bezorgd op alle opgegeven adressen. Wanneer men liever de kaarten en enveloppen als pakket thuis wil ontvangen om deze zelf naar de ontvangers te verzenden, kan er gekozen worden voor een ochtendlevering waarbij de kaarten en enveloppen als pakket de volgende werkdag vóór 12:00 uur op een opgegeven adres binnen Nederland worden bezorgd. Door deze in de ochtend te laten bezorgen, zorgen we er voor dat de familie nog voldoende tijd heeft om de enveloppen te schrijven, kaarten in te steken en deze diezelfde middag nog bij de post aan te bieden zodat deze de volgende werkdag door de postbode bezorgd kunnen worden.
Toch wil ik u bedanken voor uw advies hierin. Wellicht dat dit tijdens het bestellen niet duidelijk genoeg wordt aangegeven waardoor deze verzendmogelijkheden aan uw aandacht zijn ontsnapt. Ik zal uw advies daarom bij mijn collega's neerleggen met het verzoek om goed te kijken naar de duidelijkheid van de verschillende verzendmethodes.
Nogmaals onze dank voor de door u genomen moeite.
MyCards Rouwkaarten

Wytske

Prima, mooi produkt en levering vlg afspraak.

Goede site om kaartje te maken incl foto uploaden

Fam

Fijn, je kan de kaart helemaal maken zoals je hem wilt hebben

Rustig thuis uitzoeken , veel mogelijkheden, snel geleverd op alle manieren thuis of direct op de post

Kitty

Snelle levering, goede kwaliteit

Norman

Goede kwaliteit kaarten, fijne hulp en snel

Ze zijn gemakkelijk bereikbaar telefonisch en reageren snel

blokhuis-de kreij

Uitstekend