Louise

Zowel rouwkaarten als bedankkaarten hier gemaakt en besteld, prima bevallen

Makkelijke tool om kaarten te maken , je kunt per één stuk een voorbeeld bestellen.

Manon

Mooie kaarten, eenvoudig aan te passen mits men google chrome gebruikt op uw tablet of telefoon. Via een andere android gestuurde internet browser, werkt de site helaas niet goed. Je kan een...

Goede klantenservice. Mooie site, werkt prettig, via de kostencalculator is eenvoudig te berekenen wat een kaart in- of exclusief envelop gaat kosten.

N. Dam

Goede voorbeelden op de site.
Snelle levering, goede kwaliteit.

Op zondagavond slechts enkele minuten voor 18:00u besteld, de volgende dag ruim voor 12:00u in huis! Bovendien was de rouwkaart snel gemaakt met de online tool. Adressen kunnen makkelijk ingevoerd...

Snelle levering, makkelijke online tool en het Excelbestand voor adressen.

Monique Brand

Er was toen ik mijn rouwkaart had verzonden zoals ik de kaart wilde hebben een gedeelte verkeerd ingedeeld door mij en werd keurig gebeld en er werd verteld wat ze hadden gezien en hebben mij keurig...

Eenvoudig zelf kunnen ontwerpen van de kaart en een zeer correcte, snelle levering.

De snelle levertijd

A van den Berg

We hebben een prachtige rouwkaart ontvangen. Zeer vlugge afhandeling.

Zeer vlugge afhandeling

Wenda Hendrikx

Site werkt niet helemaal lekker. Ik was tot twee keer mijn design kwijt. Veel keuzes en helemaal zelf te bepalen

Heel veel keuze. Mooie basis ontwerpen. Veel mogelijkheden om zelf aan te passen

Jeroen

Mooie kaarten kunnen maken, ging allemaal volgens afspraak. Netjes gedrukt, erg tevreden.

Veel keuze, handige tool om kaart te maken. Erg duidelijk allemaa.

Manuela Rolandus

Duidelijk en overzichtelijk om kaarten te maken en te bestellen. Snelle levering.

Voldoende keuze, diversiteit aan lettertype, kleurkeuze kaart en envelop.